Site icon IAS

ריינאייר: "אל תגיעו לטיסה עם כרטיסי עלייה למטוס מזויפים"

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair)  חברת טיסות החסך האירית, בעלת צי המטוסים הגדול באירופה פרסמה הודעת אזהרה,  ב-18 באוגוסט, בנוגע לכרטיסי עלייה למטוס המונפקים ע"י Kiwi.com. על פי תקנת האיחוד האירופי 2015/1998, חובה על הנוסעים להשלים את הליך הצ'ק-אין בטיסות ריינאייר ישירות על מנת להבטיח לנוסעים מידע על כל פרוטוקולי הבטיחות והרגולציה הנדרשים בעת הטיסה. Kiwi.com עוקפת את תקנות התעופה הללו על ידי הנפקת כרטיסי עליה למטוס שאינם תקפים בטיסות ריינאייר.

ריינאייר קוראת ללקוחותיה להזמין ישירות באתר או באפליקציית החברה ולהימנע מהזמנה באמצעות צד שלישי, כמו Kiwi.com, שאין להם הרשאה למכור טיסות ריינאייר או להנפיק כרטיסי עלייה למטוס.

מוקדם יותר השנה הציגה חברת ריינאייר את "החותם המאומת" (“Verified Seal”) להגנה נוספת על הלקוחות מפני סוכני נסיעות מקוונים שעלולים לגבות תשלום גבוה מהלקוחות, לספק פרטי לקוח שגויים ולמנוע מריינאייר להתמודד ישירות עם נוסעים על ידי מתן כתובות דוא"ל מזויפות. צו בית משפט בצ'כיה חייב את Kiwi.com להפסיק להחליף את כתובות הדוא"ל של הלקוחות בכתובות דוא"ל מזויפות, ולמנוע מריינאייר לתקשר ישירות עם הנוסעים שלה, אולם אתר ההזמנות עדיין לא מציית לצו זה. החותם המאומת מהווה ערובה ללקוחות שהם מזמינים ישירות באתר או באפליקציית החברה.

דארה בריידי (Dara Brady), מנהלת השיווק בחברת ריינאייר אמרה: " ידוע לנו על מספר נוסעים שהגיעו לשער היציאה עם כרטיסי עלייה למטוס מזויפים, שהונפקו באתר Kiwi.com. זו חובה על פי תקנות האיחוד האירופי שחברת תעופה תודיע ישירות לנוסעים על כל מדיניות הבטיחות והאבטחה בנוגע לטיסתם, Kiwi.com עוקפת זאת על ידי בדיקת נוסעים והחלפת כרטיס העלייה למטוס של ריינאייר בכרטיס עלייה למטוס שהונפק על ידי Kiwi.com."

כל נוסע שיציג כרטיס עלייה למטוס של Kiwi.com יסורב לעלות לטיסה. הליך הצ'ק-אין בריינאייר נפתח 24 שעות לפני הטיסה לכל הנוסעים ו -60 יום לפני היציאה לנוסעים שרכשו מקום שמור.

Exit mobile version