Site icon IAS

רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון ישראל, מסכם שנה ומאחל לזו החדשה

רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל. צילום באדיבות מלונות הילטון ישראל

שנת הקורונה היתה קשה במיוחד לענף המלונאות בארץ. רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל, מסכם את 2020 – השנה הבלתי רגילה שעבר בהילטון תל אביב, ונושא תקוותו לקראת 2021, בשיחה עם דובר הרשת, מוטי ורסס, בסרטון שהופץ לאורחי המלונות בחו"ל.

פורטיס אומר ש- 2020 היא שנה שנשמח לשכוח, אבל כנראה שלא נצליח, ולעולם נזכור אותה. לדבריו: "היינו חייבים לציית לחוקים החדשים בכל הקשור לקורונה. מצד אחד – הסטנדרטים של הילטון לפי המותג החדש clean stay, ומאידך – התקנות החדשות של הממשלה. לא סגרנו את המלון באף נקודת זמן, והיינו כאן עבור משלחות, אנשי עסקים לשהות ארוכה וקבוצות כדורגל וספורט מחו״ל".

פורטיס פונה לאורחיו ומודיע: "בכל פעם שאתם רוצים להתארח, אנחנו לא צריכים לפתוח את המלון מחדש. הכל כבר מוכן, הכל נקי, ומתחילת הקורונה אף המשכנו בתוכנית החידושים שלנו כפי שתכננו. זה ממש מוזר לראות את המלון בלי אורחים, כפי שאנחנו רגילים בכל שנה. אנו לא רואים את הפנים המוכרות, את אלה שאנחנו כל כך רגילים לראות. קשה גם לא לראות את העובדים שלנו, הנמצאים בבית. אנחנו בקשר מתמיד איתם ומצפים להחזיר אותם לעבודה, כדי שכשאתם תשובו להילטון, תוכלו להרגיש אצלנו בבית, כרגיל".

ולקראת השנה האזרחית החדשה, פורטיס מייחל ומאחל: "אני בטוח ש- 2021 תהיה שנה אחרת ושנזכה לשוב לראותכם, בריאים ושמחים. תודה רבה על כל התמיכה לאורך השנים".

אתם מוזמנים לצפות בראיון שקיים רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון ישראל,   עם דובר הרשת, מוטי ורסס, בסרטון שהופץ לאורחי המלונות בחו"ל:

Exit mobile version