Site icon IAS

קתאי פסיפיק מרחיבה פעילותה מתל אביב: תפעיל 3 טיסות שבועיות

מטוסי קתאי פסיפיק .צילום יח"צ

כמעט שנתיים וחצי לאחר פרוץ מגיפת הקורונה והצמצום הכפוי בפעילות, קתאי פסיפיק מודיעה על הגדלת תדירות הטיסות שלה לישראל וממנה. החל מה-2 באוקטובר, חברת התעופה ההונג קונגית, תפעיל 3 טיסות ישירות מתל אביב להונג קונג בין החודשים אוקטובר 2022 לינואר 2023 (לוח זמני חורף) בכל יום ראשון, שלישי וחמישי, עם טיסות המשך נוחות ברחבי אסיה פסיפיק, כולל בנגקוק, מנילה, סינגפור, סיאול, טוקיו וסידני.

במהלך השנתיים וחצי האחרונות, קתאי פסיפיק שמרה על מספר מצומצם של טיסות בין תל אביב להונג קונג והפעילה גם באופן רציף טיסות מטען כדי לתמוך בכלכלה הישראלית ובתעשיות המקומיות מאז פרוץ המגיפה.

הטיסות מישראל יופעלו באמצעות מטוס Airbus A350-1000, ספינת הדגל של צי החברה, שבשנים האחרונות הגבירה את מאמציה להציע לנוסעים חווית טיסה מעולה. המטוס המתקדם מציע תצורה של שלוש מחלקות ובסך הכל 334 מושבים זמינים (46 במחלקת עסקים, 32 בפרימיום אקונומי ו-256 במחלקת תיירים), המטוס המתקדם מתאים במיוחד לטיסות ארוכות ואולטרה ארוכות בשל הנוחות הנוספת בתא הנוסעים המוענק על ידי מרווח רגליים נוסף, מערכת בידור מתקדמת, ובקרת לחות ואיכות אוויר אופטימליות.

מרכז המידע של COVID-19 הוא משאב מקוון המתעדכן כל הזמן, המאגד את כל המידע השימושי כולל כללי גישה ותחבורה בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג והתקנות התקפות ביעדי קצה. הכלים כוללים רשימת בדיקה מקוונת המפרטת את הדרישות לכניסה להונג קונג ול-FlyReady, מרחב וירטואלי שבו ניתן להציג  את תוצאת בדיקת ה-PCR ומסמכים אחרים הנדרשים לכניסה להונג קונג בין 48 ל-12 שעות לפני היציאה.

Exit mobile version