Site icon IAS

קתאי פסיפיק מביאה את קמפיין "עולם המנצחים" להונג קונג

מטוס איירבוס A350-100 של קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

בחסות רשות שדה התעופה של הונג קונג, קתאי פסיפיק תחלק 400 כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל להונג קונג, במסגרת קמפיין "עולם המנצחים". קמפיין "הלו הונג קונג" בתמיכת מועצת התיירות של הונג קונג (HKTB), "עולם של מנצחים" של רשות נמל התעופה של הונג קונג, יחלקו 500,000 כרטיסים חינם ברחבי העולם, במטרה לקבל את פני התיירים בחזרה לעיר להגברת המודעות לתרבות ולמורשת העשירה של ביתה של קתאי פסיפיק.

כיצד להצטרף לקמפיין כרטיסים ל"עולם המנצחים"

כדי להצטרף לקמפיין, המשתתפים חייבים להיות חברים בקתאי. ניתן להירשם לחברות בחינם באתר Cathay Pacific לפני ההשקה.  הקמפיין יפעל מ- 10 במאי 2023 (10:00 שעון מקומי) ועד 16 במאי 2023 (23:59 שעון מקומי). במהלך תקופה זו, כרטיסים יוקצו על בסיס כל הקודם זוכה, ל-400 האנשים הראשונים שיזמינו. כל משתתף יכול להזמין כרטיס אחד בלבד.

המשתתפים המצליחים יקבלו כרטיס אקונומי הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים. המטיילים יכולים ליהנות מחגיגה בסצנת האוכל המפורסמת בעולם, בעודם מפנקים את כל החושים שלהם בביקור באטרקציות מרכזיות כמו בודהה טיאן טאן או טיול בסירה סביב נמל ויקטוריה. 

קינטו צ'אן, מנכ"ל אזורי קתאי פסיפיק אירופה וישראל אמר: "כחברת התעופה הלאומית של הונג קונג, אנו נרגשים להחזיר נוסעים לביתנו ואנו מצפים להציג את האירוח ואת ההיצע העשיר שיש לעיר שלנו להציע. ברגע שהם עולים על הטיסות שלנו".

פונט קומר, מנהל דרום אסיה והמזרח התיכון במועצת התיירות של הונג קונג אמר, "אנו נרגשים לקבל את פני המבקרים שלנו מרחבי העולם, שיגיעו כדי ליהנות מכל החוויה החדשה והרעננה סביב העיר המדהימה שלנו. המבקרים ישמחו לגלות מחדש את התרבות המקומית הייחודית של הונג קונג, הסצנה הקולינרית הבינלאומית, החוויות הסוחפות והמטרופולין העירוני העטוף בנופים טבעיים יפים כגון חופים, איים, הרים ומסלולי טיול".

מטוס איירבוס A350-100 של קתאי פסיפיק. צילום יח"צ

ויויאן צ'ונג, מנהלת התפעול הראשית של רשות שדות התעופה הונג קונג, אמרה: "כחלק מחבילת הסיוע לתעשיית התעופה של הונג קונג במהלך המגיפה, סיפקנו תמיכה כלכלית לספקים הביתיים בשנת 2020 על ידי מתן חסות כרטיסי טיסה מראש, במטרה להשתמש בכרטיסים כדי לקדם התאוששות תנועה כשהמגיפה תשכך. הונג קונג נפתחה ואנו להוטים לקבל מבקרים ממקומות שונים בעולם. שירותים ומתקנים חדשים שונים קיימים בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג ואנו מצפים לספק לנוסעים חוויית שדה תעופה חדשה לגמרי".

כל כרטיס יוזמן על בסיס נסיעה הלוך ושוב מתל אביב להונג קונג לנסיעות בין ה-10 במאי 2023 ל-10 בפברואר 2024. יחויבו רק מיסים והיטלים. תתאפשר כניסה אחת בלבד לאדם, הכרטיסים אינם ניתנים להחזר, אינם ניתנים להעברה ותקפים להזמנות באתר קתאי פסיפיק בלבד. ניתן למצוא את התנאים וההגבלות המלאים כאן.

Exit mobile version