Site icon IAS

קו טיסות חדש מתל אביב לטולוז שבצרפת

טולוז שבצרפת - היעד החדש של איזי ג'ט. צילום Depositphotos

איזי ג'ט, חברת הלואו קוסט (חסך), מכריזה היום על פתיחת קו חדש מתל אביב לטולוז, צרפת, שיחל לפעול ב -29 באוקטובר 2019 לאורך כל ימות השנה. כרטיסים זמינים למכירה כבר עתה באתר האינטרנט של החברה.

הטיסות בקו תל אביב-טולוז יופעלו פעמיים בשבוע, בימי שלישי ושבת, באמצעות איירבוס A320. התעריפים מתחילים מ 36.99 € לאדם (כיוון אחד, כולל מסים, לא כולל מזוודה).

טולוז היא היעד השישי שאיזי ג'ט תפעיל בין ישראל לצרפת. העיר טולוז, הממוקמת בדרום צרפת, היא הרביעית בגודלה במדינה והיא יעד נהדר לחופשה, ביקור חברים ובני משפחה ולקניות. העיר, שנמצאת על גדת נהר גארון, ידועה בארכיטקטורה הייחודית שלה והיא נקראת "העיר הוורודה" בזכות לבני הטרקוטה הוורדרדות, המאפיינות את המבנים.

איזי ג'ט מפעילה טיסות מתל אביב ל-18 יעדים נבחרים באירופה ובהם לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון, ניס, נאנט וכעת – טולוז.

ניל סלבן, מנכ"ל  איזי ג'ט בריטניה וישראל, אמר: "אנחנו שמחים להכריז על הקו החדש מתל אביב לטולוז. איזיג'ט ממשיכה לגדול בתל אביב, והייתה הראשונה שהביאה את מודל התעריפים הנמוכים לישראל. החברה מפעילה כיום טיסות מתל אביב ל- 18 יעדים אטרקטיביים באירופה. השקתו של קו חדש זה מתל אביב לטולוז, ממחישה את כוונותינו להמשיך לגדול בישראל כמו גם את שאיפתנו לספק תמיד שירות מעולה בתעריפים נמוכים".

איזי ג'ט. תפעיל טיסות לטולוז שבצרפת צילום יח"צ

אודות איזי ג'ט

איזי ג'ט מציעה שילוב ייחודי ומנצח של יעדים, וגישה לנמלי התעופה המרכזיים באירופה. החברה מקפידה על שירות מעולה במחירים השווים לכל כיס.

איזי ג'ט טסה למספר גדול יותר של יעדים פופולאריים באירופה, מכל חברת תעופה אחרת. החברה מטיסה למעלה מ- 90 מיליון נוסעים מדי שנה כש- 15 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לחברה צי של 317 מטוסים הטסים ל- 1045 נתיבים בין 158 נמלי תעופה ב- 34 מדינות. למעלה מ- 300 מיליון אירופאים גרים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה אליו מפעילה החברה טיסות.

איזי ג'ט תומכת במספר עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-8 מיליון ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מירבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים.

Exit mobile version