Site icon IAS

קבוצת לופטהנזה מאריכה את מדיניות השינוי הגמישה ללקוחותיה

קבוצת לופטהנזה צילום יח"צ

קבוצת לופטהנזה הכוללת את חברות התעופה: לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ויורווינגס, הודיעה על הארכת הפטור מדמי הזמנה מחדש. נוסעים המעוניינים להזמין מחדש את טיסתם, לא חייבים להחליט מידית על תאריך או יעד חדש.

מאז סוף חודש אוגוסט 2020 ניתן להזמין מחדש את תאריכי הטיסה ללא תשלום נוסף. ההטבה שהייתה בתוקף עד סוף חודש מאי 2021 הוארכה עד ל-31 ביולי 2021, אם ההזמנה תתבצע לפני תאריך זה. לאחר מכן, ניתן לבצע הזמנה מחדש פעם אחת ללא עלות. לקוחות החברה יכולים גם לשנות את מסלול הטיסה, בהתאם לזמינות, ולטוס למשל ממינכן לניו יורק במקום מפרנקפורט לריו דה ז'ניירו.

נוסעים המעוניינים לדחות את נסיעתם המקורית אך עדיין לא יכולים להחליט על תאריך ויעד חדשים יש באפשרותם לבטל תחילה את הזמנתם מבלי להתחייב לתאריך נסיעה חדש. כרטיס הטיסה של הלקוח נשאר במערכת כזיכוי עד שיחליט לבצע הזמנה חדשה ולממש אותה. ההזמנה החדשה חייבת להתבצע  עד ל- 31 באוגוסט 2021. מועד היציאה במקרה זה צריך להיות רק בשנה הבאה, עד ליום 31 ביולי 2022.

חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה כבר אפשרו ללקוחותיה להזמין מחדש את כרטיסי הטיסה שלהם ללא תשלום בשנה שעברה. הפטור מדמי ההזמנה מחדש חל על כל ההזמנות החדשות בכל התעריפים בטיסות קצרות, בינוניות וארוכות טווח. זה מאפשר תכנון נסיעות גמיש לכל לקוחות חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה.

עם זאת, עלויות נוספות עלולות להיות במקרה של הזמנה מחדש למחלקה המקורית שכבר אינה זמינה לאותו תאריך או לאותו היעד.

Exit mobile version