Site icon IAS

קבוצת דיזנהאוז: הנציגה הבלעדית של חברת התעופה Air Cairo

חני סובול, מנכ”לית דיזנהאוז גרופ. צילום יח"צ

דיזנהאוז גרופ נבחרה שוב כנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo), החברה הבת של חברת התעופה הלאומית של מצרים איג'יפט אייר (EGYPTAIR). ההתקשרות בין שני הגופים נחתמה לראשונה לפני כשנה, ולאחר התנסות מוצלחת, הוארכה שוב ההתקשרות.

במסגרת שיתוף הפעולה, יתקיימו שלוש טיסות שבועיות מתל אביב לשארם בימים ראשון, שלישי וחמישי, במטוס איירבוס חדישים מדגם A320 הכולל 170 מושבים. הטיסות ייצאו מטרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון וינחתו ישירות בשארם א-שייח. משך הטיסה הוא שעה אחת בלבד. הטיסות ייצאו החל מהיום (יום ראשון, ה- 2 באפריל).

במקביל לטיסות, דיזנהאוז גרופ מציעה לנופשים הישראליים חבילות נופש בעשרות בתי מלון יוקרתיים וכפרי נופש בשארם. כך יתאפשרו חבילות נופש למגוון רחב של נופשים: זוגות, משפחות עם ילדים ותיירים המעוניינים בנופשי צלילה.

החבילות יכללו טיסות עם אייר קיירו, לינה על בסיס הכל כלול בבתי המלון. לרוכשים חבילות לחודשים אפריל ומאי יינתנו העברות לבתי המלון וחצי יום סיור חינם.

חבילות לדוגמא:

*חבילת נופש לשארם בין התאריכים 2.4 עד 6.4 על בסיס פנסיון מלא במלון שרתון החל מ- 508$ לאדם. ילד ראשון עד גיל 7 החל מ- 288$. גיל 7-12 החל מ- 398$.

*חבילת נופש לשארם בין התאריכים 2.4 עד 9.4 על בסיס פנסיון מלא במלון שרתון לאדם בחדר זוגי החל מ- 665$ . ילד ראשון עד גיל 7 החל מ- 288$ ומ – 7-12 החל מ- 476$.

*חבילת נופש לשארם בין התאריכים 9.4 עד 11.4 על בסיס פנסיון מלא במלון הילטון לאדם בחדר זוגי החל מ- 601$. ילד ראשון עד גיל 7 החל מ- 288$  ובגילאים 7-12 החל מ- 476$.

אחד מחופי שארם א-שייח’ המרהיבים. צילום Depositphotos

חני סובול, מנכ”לית דיזנהאוז גרופ: "שארם הוא יעד מתאים לקהל הישראלי ולכן הישראלים התאהבו בו: מצד אחד הוא מציע חופים מדהימים של חול זהוב וים צלול עם אפשרויות רבות לשינרקול וצלילה ומצד שני מגוון רחב של שירותי תיירות, קניות, מסעדות, בתי קפה, מועדונים וטיולי טבע.

משך הטיסה הקצר, מזג האויר הנוח גם בחודשי האביב והעלות – כל אלה הופכים את שארם ליעד אטרקטיבי ביותר עבור הישראליים. אנחנו שמחים על הבעת האמון המחודשת של חברת אייר קיירו, ומתכננים השנה להרחיב ולהפתיע עם מגוון מוצרים שנציע. לחודש אפריל פסח וסיום חג הרמדאן נותרו מספר מצומצם של טיסות וחבילות במחיר שווה לכל נפש, כך שגם זוג צעיר, משפחה עם ילדים יימצאו את הנופש המדויק עבורם."

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.

Exit mobile version