Site icon IAS

קבוצת אייר פראנס- KLM חגגה 85 שנות פעילות ברידינג 3

מימין לשמאל: דמיטרי הופנייגל - המנהל המסחרי של אייר פראנס KLM, ג'רום סלמי -המנהל האזורי של קבוצת אייר פראנס , אלון נטע ורינת חי ברקן. צילום יח"צ

מימין לשמאל: דמיטרי הופנייגל - המנהל המסחרי של אייר פראנס KLM, ג'רום סלמי -המנהל האזורי של קבוצת אייר פראנס , אלון נטע ורינת חי ברקן. צילום יח"צ

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM, ערכה ביום חמישי האחרון אירוע חגיגי לציון 85 שנות פעילות מתוכן פעלה 71 שנה בישראל.

במהלך שנים אלו נבנתה בין אייר פראנס והקהל הישראלי מערכת יחסים ידידותית במיוחד. אייר פראנס הייתה בין החברות הזרות הראשונות שהניחו כאן תשתיות תעופה ואף פעלה והשיקה מסע פרסום תומך בישראל, המדינה הצעירה, על מנת שיבקרו בה תיירים ואנשי עסקים. מאז ועד היום נקשרה אייר פראנס למורשת הישראלית ומהווה את אחד מעמודי התווך של ענף התעופה הישראלי.

האירוע, שנערך ברידינג 3 בנמל תל אביב, היה במעמד בכירי ההנהלה האזורית של הקבוצה ובראשם ג'רום סלמי, המנהל האזורי של מזרח התיכון וז'אן-לוקה אנדולפי, מנהל השיווק של אזור מזרח התיכון.

באירוע השתתפו בכירי תעשיית התיירות בישראל: בועז ויוני וקסמן מבעלי חברת אופיר טורס, עדית פדן מנכ"לית חברת אופקים, ארז שמול תלמה נסיעות, גיא מלמד מנכ"ל אופקים גלובל, אמנון מלכא מונה טורס, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א, עפר חודרוב מנכ"ל ובעלים דיזנהאוז בי.טי.סי, אופיר דנאי מנכ"ל אופרן, איריס מאור מנכ"לית איילה טורס, זיו רוזן מנכ"ל גוליבר תיירות, בני אשר מנכ"ל מונה טורס, יואב קרני מבעלי קבוצת סיגנל טורס, אורית רותם מנהלת אמריקן אקספרס תיירות, ישי בוך אשת טורס ורבים אחרים.

אירוע אייר פראנס KLM : הזמר הצרפתי מארשל ולהקתו. צילום עוזי בכר

את הערב הנחתה השחקנית דוגמנית הישראלית שירלי גליק, ובמהלכו נהנו האורחים מהופעת שאנסונים צרפתיים של הזמר הצרפתי מארשל ולהקתו, ונחשפו לראשונה לשיתוף הפעולה המיוחד של אייר פראנס והכדור הפורח של תל אביב, במסגרתו נוסעים שירכשו כרטיס טיסה באייר פראנס יקבלו כרטיס כניסה לכדור הפורח. בסיום הערב נערכה הגרלה של כרטיס טיסה זוגי במחלקת העסקים של אייר פראנס.

Exit mobile version