Site icon IAS

קבוצה מדובאי תגיש הצעה לרכישת חברת התעופה ישראייר

מטוס ישראייר. צילום יח"צ

אתר האינטרנט accesswire.com מדווח הבוקר (ג') כי חברת NY Koen Group מדובאי ,בבעלותו של איש העסקים האוקראיני Koen Naum, הודיעה כי תגיש הצעה לרכישת חברת התעופה ישראייר באמצעות החברה הבת Aero Private Jet.

חברת Aero Private Jet. בעלת ניסיון רב בתחום התעופה העסקית ורואה ברכישת ישראייר סיכוי להרחיב את פעילותה. במשך שנות הניסיון שצברה החברה והמוניטין של קבוצת NY Koen באזור, ישראייר עומדת ליהנות מאוד מהרכישה, מציינים בחברה, בעיקר נוכח העובדה שישראייר מתכננת לטוס לדובאי.

NY Koen Group כאחת החברות האמינות, המנוסות והמוכרות ביותר באזור המפרץ, נמצאת בעמדה ייחודית לפתח את ישראייר ולאפשר לחברת התעופה הישראלית להרחיב את פעילותה.

חברת Aero Private Jet פעילה בתחום התעופה העסקית מאז 2003. החברה משתפת פעולה באופן הדוק עם המפעילים והבעלים הפרטיים הגדולים ביותר של מטוסי עסקים ברחבי העולם ויש לה גישה ליותר מ-7,000 מטוסים ו-4,000 שדות תעופה. חברת התעופה אחראית על למעלה מ -3,200 טיסות ומספקת שירותים בארגון טיסות VIP לעסקים ולפנאי.

ישראייר עומדת למכירה על ידי המפרק של אי.די.בי פתוח, עו"ד אופיר נאור. מהתמורה יהנו מחזיקי האג"ח של אי.די.בי מסדרות ט' ו-ט"ו. החברה מדובאי נשלטת בידי איש העסקים האוקראיני קואן נאום (Koen Naum) ופעילה בין היתר בהודו, איחוד האמירויות, הונג קונג, ארה"ב, בחריין, צ'כיה וערב הסעודית.

ב-04 באוקטובר דיווחנו כי חברת שי אודם, בבעלות רמי לוי ושלום חיים, מחזיקה 67.7% ממניות בי. ג’י. איי השקעות- באמצעותה הוגשה הצעת רכישה לחברת התעופה ישראייר ב-70 מיליון שקל. במקביל ישראייר תוותר על חוב של 17 מיליון ש”ח שהחברה האם, אי.די.בי חייבת לה.

Exit mobile version