Site icon IAS

פרס CTW Award לשוק הסיני לרשת דן  

פרופ' וולפגנג ג'ורג' ארלט, מייסד ומנהל מכון COTRI ורועי קרייזמן מנהל שיווק ומכירות לשוק הסיני במלונות דן ביריד ITB SHANGHAI עם התעודה. צילום:COTRI Institute

רשת מלונות דן זכתה בפרס CTW Award היוקרתי בשל איכות השירות והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני ביריד התיירות הבינלאומי הגדול בסין ITB SHANGHAI.

הפרס הוענק למלונות דן על ידי מכון COTRI – China Outbound Tourism Research Institute הידוע כמכון המחקר האקדמי המוביל בעולם בחקר התיירות היוצאת מסין, בשיתוף עם ענק סוכנות התיירות המכוון Ctrip.

הרשת זכתה בפרס המכובד בזכות פריצת הדרך בנושא פיתוח המוצר וחוויית האירוח המותאמת לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין בתחרות בינלאומית, בה לקחו חלק מאות מלונות מכל רחבי העולם.

מרשת דן נמסר כי היא  רשת המלונות הראשונה בישראל ששמה דגש נרחב על פיתוח והתאמת המוצר התיירותי לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין. לפני שלוש שנים השיקה הרשת קונספט אירוח ייחודי לתיירים מסין הידוע בתור "מלונות דן מארחים בברכה את חברינו הסינים". יצויין כי מלונות נוספים בישראל עושים התאמה לתיירים הסינים ובהם מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, מלון קראון פלאזה סיטי סנטר ועוד.

עמדת אוכל סיני במלונות דן צילום באדיבות מלונות דן

ברשת מלונות דן כולל קונספט האירוח גלויות קבלת פנים בסינית, ערוצי טלוויזיה בסינית בחדרים, חליטות תה ירוק ותה יסמין מותאמים להעדפותיהם של התיירים הסינים, אוכל סיני אותנטי במזנון ארוחת הבוקר במלונות, עלוני מידע בסינית, ערכות כלי גילוח ורחצה ועוד.

במסגרת המהלך, פתחה הרשת מחלקה ייעודית המטפלת בשוק הסיני בניהולו של רועי קרייזמן, ויצרה מערך שיווקי פעיל מאוד בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות בסין ומהווה סמן ימני בענף.

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן, אמר: "אנו גאים על קבלת הפרס היוקרתי שהוא למעשה הכרה בהצלחת המהלך שיזמנו כבר בשנת 2013, כשזיהינו את הפוטנציאל העתידי של תנועת התיירים מסין לישראל ופיתחנו עבור שוק זה מוצר בהתאמה אישית כדי לענות על כל הצרכים של התיירים הסינים. בנוסף לקונספט האירוח, הקפדנו להבין את צרכי השיווק בעולם הנסיעות הסיני והתאמנו את מערך השיווק וההפצה בהתאם".

Exit mobile version