Site icon IAS

פליי דובאי תרשום שיא חדש הקיץ, צפויה להטיס 3 מיליון נוסעים

מטוס פליי דובאי. צילום יח"צ

חברת התעופה פליי דובאי (flydubai) שבסיסה בדובאי, הודיעה על קבלת 4 מטוסים חדשים, מסוג בואינג 737, שיצטרפו לצי עד לחודש אוגוסט 2022. צי מטוסי הבואינג 737 יגדל ל-68, עליה של 73% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019.

כדי לתמוך בצמיחתה, פליי דובאי הגדילה את מספר העובדים ב-20% במהלך השנה האחרונה, כולל גיוס של טייסים וצוות דיילים ולדבריה תמשיך לגייס עובדים נוספים. פליי דובאי צפויה להטיס הקיץ 3 מיליון נוסעים, מה שירשם כקיץ העמוס ביותר בתולדותיה. ממוצע הטיסות יעמוד על 8,500 טיסות חודשיות על פני 102 יעדים מחודש יולי לספטמבר 2022, צמיחה של 43% – ק"מ/מושב פנוי (ASKM) לעומת לתקופה המקבילה ב-2019.

החל מ-23 ביוני החלה החברה להפעיל טיסות ל-11 יעדים חדשים, ביניהם: אבהה בסעודיה, באטומי בגיאורגיה, בודרום, איזמיר וטרבזון בטורקיה, קטנייה ופיזה באיטליה, דוברובניק בקרואטיה, מיקונוס וסנטוריני ביוון וטיבאט במונטנגרו. בנוסף, היא גם תגדיל תדירויות בחלק מהמסלולים העמוסים שלה, כולל באקו, בלגרד, בודפשט, לובליאנה, האיים המלדיביים, פראג, זלצבורג, סרייבו, טביליסי וזנזיבר.

"בעוד שתחום התעופה העולמי התאושש באיטיות מהשלכות המגיפה, ראינו את דובאי איתנה בגישתה לאפשר חזרה לזרימות חופשיות של מסחר ותיירות. ההחלטות שהתקבלו בשלב מוקדם של המגיפה אפשרו לנו להגביר את הפעילות שלנו כדי לספק את הביקוש בזמן שיא. הזריזות והמוכנות שלנו, המודל העסקי החזק ואספקות המטוסים המתוכננות השנה, יראו שאנו נמצאים במיקום טוב להתגבר על האתגרים שדרכם אנו כתעשייה ממשיכים לנווט", אמר Ghaith Al Ghaith, מנכ"ל פליי דובאי.

מחלקת עסקים במטוס בואינג 737 MAX של חברת פליי דובאי. צילום פליי דובאי
Exit mobile version