Site icon IAS

פינאייר תחדש את הטיסות מהלסינקי לגואנגז'ו

מטוס איירבוס של חברת פינאייר. צילום החברה

פינאייר (Finnair) חברת התעופה הלאומית של פינלנד, הודיעה על חידוש טיסותיה מהלסינקי לגואנגז'ו החל מה-6 בספטמבר 2022, לאחר היעדרות של למעלה משנתיים בשל התפרצות מגפת הקורונה. פינאייר תפעיל טיסה שבועית, בימי שלישי, באמצעות מטוס איירבוס A350 , שימריא מהלסינקי בשעה 14:45 וינחת בגואנגז'ו בשעה 08:15 למחרת. הטיסה מגואנגז'ו תמריא בשעה 09:50 ותנחת בברית פינלנד בשעה 18:10.

רשת קווי התעופה של פינאייר למזרח הרחוק נפגעה הן מהגבלות הנסיעה בשל נגיף הקורונה והן מהמלחמה באוקראינה, מה שאילץ את פינאייר לבצע מסלול ארוך יותר בחודשים האחרונים כדי להימנע מהמרחב האווירי הרוסי.

חברת התעופה פינאייר חידשה בחודש שעבר את הטיסות להונג קונג (הממוקמת כ- 130 ק"מ דרום מזרחית לגואנגג'ואו) וציינה כי "זמני הטיסה הוארכו ב-10-40 אחוזים. בהתייחס לחדשות אולה אורבר (Ole Orver), סמנכ"ל המסחר הראשי בחברת פינאייר, אמר כי החברה "נרגשת לחזור לגואנגג'ואו ומצפה להגדיל בהדרגה את ההיצע שלה לשוק הסיני".

נמל התעופה הבינלאומי גואנגג'ואו באיון היה נמל התעופה העמוס ביותר בעולם בשנת 2020, וכתוצאה מהתפרצות נגיף הקורונה נבלמו באופן דרמטי הטיסות הבינלאומית ובעקבותיו ירד למקום השמיני בדירוג בשנת 2021.

צוות אוויר של חברת פינאייר. צילום פינאייר
Exit mobile version