Site icon IAS

פארק המים אקווה-ונצ'ר מזמין אנשים עם צרכים מיוחדים ליהנות מיום כיף

פארק המים "אקווה-ונצ'ר", השייך לרשת מלונות אטלנטיס בדובאי. צילום יח"צ

פארק המים "אקווה-ונצ'ר", השייך לרשת מלונות אטלנטיס בדובאי, הפך לפארק המים הראשון במזרח התיכון שזכה בתואר IBCCES Certified Autism Center™, פרס על תקן מתן עדיפות לחוויית אורח ושיפור הנגישות למבקרים אוטיסטים ורגישים חושית. ב-2 לאפריל, יום המודעות העולמי לאוטיזם, הפארק מזמין בחינם אנשים עם צרכים מיוחדים ליהנות מיום כיף.

פארק המים "אקווה-ונצר" זכה בעבר בשיא גינס כפארק המים הגדול בעולם, הכולל את מספר המגלשות הגדול ביותר – וכעת, זוכה בגאווה בתואר Certified Autism Center™ (CAC) מהמועצה הבינלאומית לתקני הסמכה וחינוך.  תואר זה הוא הראשון אי פעם שהוענק לפארק מים במזרח התיכון ומשקף את המחויבות הבלתי מעורערת של הצוות לספק חוויות יוצאות דופן לאורחים עם צרכים מיוחדים ולהבטיח סביבה מכילה וסובלנית לכולם.

צוות הפארק עבר הכשרה מקיפה בשביל להבין טוב יותר את הספקטרום של צרכי האורחים הרגישים. 246 עמיתים בחזית עברו הכשרה בנושא אוטיזם ומודעות חושית המאפשרת להם להבין טוב יותר את הצרכים והסימנים של קשיים תחושתיים, 621 מצילים סיימו הכשרה לתעודת אוטיזם עם התמחות במים ו-. 93 ראשי צוות, עוזרי מנהלים ומנהלים מול אורחים השלימו תעודת הדרכה באוטיזם של 4 שעות שכללה שיטות לניהול עומס חושי

על מנת לעזור לאורחים אוטיסטים ורגישים לחושים ולמשפחותיהם לתכנן ביקור ולנווט בפארק המים, אטלנטיס אקווה-וונצ'ר עיצבה מחדש גם את כל השילוט בפארק כך שיכלול דירוגים תחושתיים של IBCCES עבור 24 אטרקציות. דבר זה מאפשר לאורחים להבין את העוצמה החושית עבור כל מגלשה או אטרקציה, כגון רמת רעש, תאורה וטמפרטורת המים, כך שניתן לקבל החלטות מושכלות לפני הכניסה לאזור. בנוסף, הצוות יצר שני אזורים שקטים ייעודיים באטלנטיס אקווה-וונצ'ר, שיש להם גירוי חושי נמוך יותר עבור אלה שעלולים להרגיש המומים במהלך ביקורם. חדר שקט יהפוך זמין גם בהמשך השנה.

אטלנטיס דובאי: פארק המים מהגדולים בעולם. צילום יח"צ

"אנחנו גאים להפליא להפוך לפארק המים הראשון במזרח התיכון שקיבל את התואר Certified Autism Center™ (CAC)",  אמרה קלי טימינס, מנהלת תפעול חיות ימיות וקיימות באטלנטיס דובאי. "השותפות עם IBCCES מדגישה את המחויבות שלנו להכללה ונגישות והיא חלק מאסטרטגיית האחריות החברתית התאגידית ארוכת הטווח שלנו במסגרת פרויקט  Atlantis Atlas עם יוזמות המתמקדות בתמיכה באנשים ובכדור הארץ במסע שלנו להפוך לעסק תיירות בר קיימא. אנו שמחים לקבל את פני כל האורחים באטלנטיס אקווה-וונצ'ר לחוויה מהנה ובלתי נשכחת." תהליך ייעוד ה-CAC החל בשנת 2022 כחלק מפרויקט  Atlantis Atlas המחויבות של אטלנטיס דובאי לעשות עסקים בדרכים שטובות הן לאנשים והן לכדור הארץ. לפרויקט יש אסטרטגיה מקיפה לחלוטין להניע יוזמות סביבתיות וחברתיות, תוך התמקדות בתפעול אחראי, שימור ורווחת בעלי חיים, חינוך, מודעות ואחריות חברתית תאגידית. שיתוף הפעולה עם IBCCES הוא אחת מכמה תכניות להנעת אסטרטגיית אחריות חברתית של היעד.

על ידי השלמת תכנית ה- CAC אטלנטיס אקווה-וונצ'ר מובילה את הדרך כחלק מיוזמה רחבה יותר של המחלקה לכלכלה ותיירות להשגת הייעוד Certified Autism Destination (CAD) בדובאי, אותו מעניק IBCCES לקהילות עם מספר רב של מקומות לינה, בילוי ובידור מוסמכות. לאחר שהושג, ייעוד זה מסמן את ה-CAD הראשון בחצי הכדור המזרחי.

יום המודעות העולמי לאוטיזם יחול ביום ראשון, 2 באפריל, אטלנטיס אקווה-וונצ'ר מזמינה אנשים בעלי מוגבלויות, אוטיזם ורגישות יתר, להגיע וליהנות מכניסה חינם לפארק המים ולחוות את השינויים המשופרים תחת ייעודה של מרכז האוטיזם המוסמך. כרטיסים לפארק המים יהיו זמינים עבור אורח ומטפל אחד על ידי הצגת תעודת זהות תקפה לאדם של נחישות ברחבת הכרטוס של הפארק.

אורחי מלונות אטלנטיס דה-פאלם ואטלנטיס דה-רויאל נהנים מגישה חופשית יומית לאטלנטיס אקווה-וונצ'ר כחלק מהשהייה, בעוד שמבקרים שלא לנים במלונות אטלנטיס, יכולים לרכוש כרטיס לפארק המים הגדול בעולם החל מ-299 דירהם בלבד. למידע נוסף, לחצו כאן.

Exit mobile version