Site icon IAS

עכו חוזרת למרכז מפת התיירות

עכו עיר מרהיבה ומרובת בתי מלון בלתי שיגרתיים. צילום שוש להב

להרגיש הכי חו"ל בארץ – בעכו! עם החזרה לשגרה, מלונות עכו שבים לפעילות והכל במרחק שעה וחצי מתל אביב. העיר עכו מציעה חוויה תיירותית יחודית, ומגוון אפשרויות לינה בצימרים בלב השוק, בתוך אתרים היסטוריים וגם בחדרים בתוך חומת אתר מורשת עולמי. הפעם אמליץ על שניים מהם.

עכו, שהיא יעד עוצר נשימה, שזכה בפרסם Traveller Review Awards לשנת 2020 על ידי אתר BOOKING, ניתן למצוא אטרקציות תיירותיות רבות המתאימות לזוגות ולכל המשפחה: חופים מרהיבים, מסעדות שף על רצועת החוף, מלונות וצימרים בתוך מבנים היסטוריים יוצאי דופן ואתרי עתיקות, שניתן לסייר בהם יחד עם כל המשפחה. כל צימר ובית מלון בעיר הוא יחיד במינו ובאופיו ומציע חוויה תיירותית בסגנון ייחודי וברמות מחיר שונות. הלינה במלונות ובצימרים בעיר העתיקה של עכו, מאפשרת לאורחים לפתוח את הבוקר עם נוף לים, לגנים הבהאים או למבנים העתיקים בעיר. אז שנייה לפני שחוזרים לשגרה מלאה, כדאי להכיר חלק ממתחמי האירוח המיוחדים בעיר:

מלון האפנדי מול הים התיכון. צילום אסף פינצ'וק

מלון האפנדי

מלון האפנדי שוכן בתוך שני בתים עתיקים, אשר מעל ל- 1500 שנות חיים אצורות בין כותליהם. שני הבתים שוחזרו בקפדנות והפכו למלון בוטיק ייחודי במינו. במלון 12 חדרים מיוחדים, אשר פרוסים על פני שלושה מפלסים נפרדים. בכל מפלס ארבעה חדרי אירוח, ובמרכזו סלון משותף עם פינות ישיבה בהן ניתן להירגע ולנוח. החדרים מאובזרים במיטב הפינוק המודרני המתבקש,  וזאת מבלי לאבד מהאותנטיות הקסומה והאווירה המיוחדת, כאשר כל חדר יחידי במינו ובאופיו. בחלקו הצפוני של המלון נמצאת מרפסת גדולה שבה האורחים יכולים ליהנות מנוף עוצר נשימה של הים בשילוב היופי של העיר העתיקה. כמו כן, המלון מספק טיפולי ספא, חמאם טורקי בן 400 שנה ויין ממרתף המלון. המלון נפתח ב-21 במאי, במחירים מיוחדים לתקופה הקרובה.

המלון עומד בכל ההנחיות ודרישות משרד הבריאות ומשרד התיירות, כאשר בכל קומה הוצבו עמדות חיטוי לשימוש וביטחון האורחים. בכל חדר ניתן למצוא ערכת הגיינה הכוללת אלוכוג'ל, מסכות וכפפות. מחירי מבצע: החל מ- 1150 ש"ח לזוג באמצ"ש והחל מ- 1550 בסופי שבוע.

טלפון הזמנות: 074-7299799 מייל reservation@efendi-hotel.com

סוויטות מיוחדות במתחם דירות עלמא. צילום דורון הורוביץ

מתחם דירות עלמא

בלב העיר העתיקה, קרוב לאטרקציות המרכזיות ובמרחק קצר מהשוק ומהנמל, עלמא מציעה לאורחיה חוויה היסטורית עם אלמנטים צלבניים ועות'מאניים ששומרו בהקפדה. שילוב של מראות, ריחות ורעשים של העיר התוססת, לצד השקט והשלווה השורים על החצר הפנימית ועל המתחם. במתחם שלוש דירות סטודיו, כאשר בכל דירה יכולים להתארח עד 4 אורחים שייהנו ממיטה גדולה במיוחד (או שתי מיטות בודדות), חדר אמבטיה מרווח, אזור ישיבה, מטבחון ושולחן אוכל. שלושת הדירות חולקות פטיו מרוצף אבן. שלושתן נמצאות בקומת הקרקע ומציעות רמות שונות של נגישות. ניתן לשכור כל דירה בנפרד, לחבר שתיים מן הדירות לדירה גדולה יותר, או לשכור את כל המתחם לבילוי של חברים או משפחה. מחירים: החל מ- 700 ₪ ללילה/לזוג. מבצע מיוחד לחודש מאי למזמינים ישירות: 10% הנחה ללילה או לילה שלישי חינם בסופי שבוע (אין כפל הנחות). פעילות בהתאם למתווה התו הסגול לתיירות

להזמנת מקומות:

טלפון:  0544-500019, 04-6812180

Alma.in.akko@gmail.com

Exit mobile version