Site icon IAS

עומרי כספי: פרזנטור ליום העצמאות ה- 75 של ישראל

עומרי כספי: שחקן ה-NBA לשעבר. צילום Depositphotos

שחקן ה-NBA לשעבר, עומרי כספי, נבחר על ידי משרד החוץ לשמש כפרזנטור ליום העצמאות ה 75 של ישראל. בסרטון שהפיק משרד החוץ ואשר הועלה לרשתות עם תחילת החגיגות, מציג כספי את הישגי ישראל מאז הקמתה. המסר המרכזי בסרטון עוסק באמונה שאפיינה ועדיין מאפיינת את הישראלים: ייבוש הביצות, קיבוץ הגלויות, האתגרים הביטחוניים, ההישגים הכלכליים, המדעיים הטכנולוגיים והתרבותיים, הסכמי השלום, פרסי הנובל, הסיוע הבינלאומי אותו הגישה ישראל בעיתות חרום לעולם ועוד. אחת הסיבות בגינן נבחר עומרי כספי היא היותו דמות מוכרת בארה״ב וחיבורו החזק לישראל.

הסרטון שאורכו כ-3 דקות, הופק על ידי חטיבת הדיגיטל באגף לדיפלומטיה ציבורית של משרד החוץ. הסרטון הועלה לפלטפורמות הדיגיטליות השונות וניתן לראותו בערוצים הרשמיים של ישראל באנגלית, ערבית, ספרדית, רוסית ופרסית. בנוסף הועלה הסרטון לפלטפורמות החברתיות של כל נציגויות ישראל ברחבי העולם. תוך 12 שעות זכה הסרטון למאות אלפי חשיפות ולאלפי ולשיתופים.

במהלך השבוע הקרוב מתוכננים עשרות אירועים ברחבי העולם אותם יוזמות שגרירויות ישראל השונות, אירועים אלו יפתחו בהקרנת דבריו של כספי. בשבוע הקרוב עתיד משרד החוץ לצאת בקמפיין ברחבי ארה״ב כאשר הסרטון בו מופיע כספי יקודם ויוביל הקמפיין.

Exit mobile version