Site icon IAS

עובדי ענף התיירות יוצאים להפגין בנתב״ג

עובדי ענף התיירות מפגינים כנגד סגירת השמים. צילום יואב רותם- מורשת דרך

שר הבריאות ניצן הורוביץ וראש הממשלה נפתלי בנט, הכריזו מלחמה על מורי הדרך ועל ענף התיירות הנכנסת כולו בהודעתם אמש על המשך סגירת השמיים תוך המשך הפקרת העסקים והעובדים בניגוד להבטחות, להגיון ולמוסר בסיסי ללא פיצוי וללא פרנסה.
שלשום הודיע יו"ר ועדת החוקה, חה"כ גלעד קריב, כי לא יוכל להמשיך לתמוך בסגירת השמיים ללא פיצויים לעסקים הקטנים בענף התיירות הנכנסת. משרד האוצר מתעלם מהאסון הכלכלי שנגרם לענף ממדיניות הממשלה.

הוכח שתיירות נכנסת מפוקחת איננה פוגמת במאבק בקורונה. לעומת זאת, הפגיעה האנושה בענף התיירות הנכנסת משאירה עשרות אלפי משפחות שבורות ורעבות.משרד האוצר, למרות הצהרות והבטחות שר האוצר וראש הממשלה בעבר, ממשיכים להתעקש להותירנו ללא שום מענה או פיצוי על אובדן הפרנסה המתמשך.

בזמן שראש הממשלה,  שהבטיח חזרה לשּגרת חיים ופרנסה לצד קורונה, מנסה להילחם באומיקרון, הוא שכח שהנגיף אינו מבדיל בין תיירים שאסורה כניסתם לאזרחים שטסים באין מפריע. ובזמן שמלחמתו אבודה מראש, הוא ושרי ממשלתו מוודאים, במקביל, את הריגת ענף התיירות הנכנסת. אנו קוראים לחברי הכנסת להתייצב מאחורי יו"ר ועדת חוקה, גלעד קריב, להצביע נגד כל החלטה שמשמעותה פגיעה בלתי מידתית בענף.

בזמן שממשלת ישראל החריגה את תחרות "מיס יוניברס" ואישרה נחיתת זרים הקשורים לתחרות, ענף שלם גווע ברעב. סדר העדיפויות המעוות של הממשלה מעדיף את הבל היופי על פני עשרות אלפי משפחות שנגזר עליהן מאבק קיומי.
אנו קוראים לחברי הכנסת להתייצב מאחורי יו"ר ועדת חוקה, גלעד קריב, ולהצביע נגד כל החלטה שמשמעותה פגיעה בלתי מידתית בענף. אם אין פיצויים לא מצביעים.

לאור ההתעלמות מפניותינו לראש הממשלה, והמשך חיסול ענף התיירות והמשך הסגירה ללא שום פיצוי, עובדי הענף המושבתים (!) יוצאים להפגין ביום שני הקרוב* , ה- 13.12 בשעה 11:00 בבוקר בנתב"ג.

Exit mobile version