Site icon IAS

עדכון: אוטובוס תיירים ישראלים מעורב בתאונת דרכים בדרום קוריאה

מחוז צ'ונגצ'ינג צפון, בקוריאה הדרומית. צילום Depositphotos

עדכון אחרון של משרד החוץ: 17:42

שר החוץ אלי כהן שוחח לפני דקות אחדות עם שגריר ישראל בקוריאה הדרומית, עקיבא תור. השר הנחה שמשרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ והודה לצוות השגרירות על פעולתם המהירה והגעתם לאזור התאונה לביקור הפצועים הישראלים. שר החוץ העביר דרך השגריר איחולי החלמה מהירה לפצועים וביקש להעביר דרכו את הערכתנו לצוותי החירום והרפואה של קוריאה הדרומית על הטיפול באזרחים הישראלים.

השגריר עקיבא תור עדכן את שר החוץ בפרטים הידועים על תאונת הדרכים בה היה מעורב אוטובוס עם מטיילים ישראלים. על פי שירותי הרפואה בקוריאה, ישנו הרוג ישראלי אחד בתאונה, 2 פצועים קשה מאוד, חמישה פצועים קשה ו-24 פצועים קל. הנפגעים הישראלים מאושפזים ב-4 בתי חולים באזור התאונה. שגריר ישראל וקונסול ישראל בקוריאה מבקרים בשעות אלה את כל הנפגעים הישראלים בתאונה.

עדכון משרד החוץ:  16:06

עדכון ממשרד החוץ: "אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ'ונגצ'ינג צפון, בקוריאה הדרומית.
ישנם כ-10 פצועים בינוני עד קשה. האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. נציגי שגרירות ישראל בסאול (שגריר וקונסול) נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע".

כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי בשעה בשעה 18:05 (זמן מקומי) האוטובוס היה בדרכו להחזיר את התיירים למלון ב-Suanbo.

Exit mobile version