Site icon IAS

סטאי כנרת, הרברט סמואל הריף אילת, מילוס ים המלח ובית בגליל ייפתחו

סטאי כנרת-ווילה עם האט טאב אסף פינצ'וק

מלון סטאי כנרת, ומלונות הרברט סמואל הריף אילת, מילוס ים המלח ובית בגליל, ייפתחו מחדש לאורחים ב-28 במאי.

"נוכח מיקומם והמבנה הייחודי של סטאי כנרת, הריף אילת, מילוס ים המלח ובית בגליל, אנו מאמינים שהם בתי המלון האולטימטיביים לאירוח בתקופה זו, וכל זאת תוך הקפדה על הכללים המחמירים והנחיות משרד הבריאות", נמסר בהודעה מטעם בתי המלון.

"לאורחים שיגיעו כדי לנוח ולהירגע אחרי שבועות ארוכים של הסגר, מובטח שמעבר להנאה מחופשתם, הם יוכלו להיות שלווים בכל הקשור לדרישות הסטריליות וכן להקפדה על קיום ההנחיות.

לאורחים שיעדיפו – ארוחות יוגשו ישירות לווילה או לחדר באמצעות שירות חדרים, כאשר האורחים האחרים יוכלו לאכול במסעדת המלון ( הגשה לשולחנות ללא מזנונים ); כשלכולם מובטחת הגשה והושבה בהתאם לתנאים המחמירים של משרד הבריאות", נאמר בהודעה.

במלון סטאי כנרת, הממוקם בשמורת טבע ומשתרע על פני שטח פתוח של יותר מ-40 דונם – 158 חדרים ווילות בגודל של כ- 55 מ"ר כל אחת, המתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות, בהן נהנים האורחים ממרפסת גדולה ( עם נוף לכנרת או להרי הגולן ) ומבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב.

בנוסף, לאורחים אף מוצעים עשרות זוגות אופניים לרכיבה (ללא תשלום) ושבילי הליכה מוסדרים במתחם המלון.

המחיר הינו החל מ-1,400 ₪ ללילה, לזוג, על בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר, בווילה עם האט טאב.

מלון בוטיק בית בגליל, הממוקם באחד האזורים הקסומים והיפים בגליל העליון, במרכזו של יער ביריה, במרחק כמה דקות הליכה מראש פינה  – מציע חווית נופש  ברמה הגבוהה ביותר.

המלון הבנוי אבן טבעית, בעל מבנה ארכיטקטוני מהיפים בארץ, כולל 36 סוויטות מפוארות ומאובזרות הטובלות בנוף הגלילי המרהיב, משתרע על פני שטח של 30 דונם, מוקף בעצי חורש וגינון גלילי.

מחיר האירוח לזוג הינו החל מ- 950 ₪ ללינה וארוחת בוקר.

מילוס ים המלח-בריכה צמודה-אסף פינצוק

מלון מילוס ים המלח החדש מזכיר את אווירת האי מיקונוס שביוון בצבעים כחול ולבן השולטים בו, חוף הים הלבן, האוזו והמוזיקה היוונית ברקע. המלון, שצמוד לחוף הים, מציע ב- 20 חדרים בריכות פרטיות.

מחיר האירוח הינו החל מ-700 ₪ לזוג, ללינה וארוחת בוקר.

מלון הריף באילת ממוקם גם הוא על חוף הים, כולל 79 חדרים מרווחים, אשר לרבים מהם יציאה ישירה לבריכה פרטית.

מחיר האירוח לזוג הינו החל מ-590 ₪ ללינה וארוחת בוקר.

*כאות הערכה ותודה לכול צוותי הרפואה  (בבתי החולים, עובדי ומתנדבי מד"א וכדומה ), אשר עומדים בחזית הטיפול הבריאותי, הפיסי והנפשי, בחולים ובתושבים, תוענק להם הנחה מיוחדת של 13% בעת שיתארחו לאחר "שוך הסערה" בכל אחד מבתי המלון האלה. ההנחה תינתן למזמינים ישירות באתר ההזמנות של בתי המלון.

Exit mobile version