Site icon IAS

סוסוני הים של דובאי

פרויקט לב אירופה. צילום Kleindienst Group

אם אי פעם חלמתם על וילה צפה בעלת 3 מפלסים ויש לכם בהישג יד 20 מיליון דולר, מהרו לרכוש אחת. 80 מתוך 131 יחידות הדיור הצפות נמכרו כבר. אגב, זה גם הזמן המתאים לרכוש בשל התחממות היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות. 78 יושלמו כחלק מהשלב הראשון ויועברו ברבעון האחרון של 2020. הווילות מחוברות באמצעות שבילים לצורת לב מרכזית בה נמצא מלון פורטופינו.

קבוצת קליינדינשט (Kleindienst Group), חברת נדל"ן אירופאית בונה באיחוד האמירויות, ומפתחת את פרויקט "לב אירופה", בעלות של 5 מיליארד דולר והחלה לפרוס וילות צפות הנקראות 'סוסון ים'. וילות סוסון הים הצפות, הינן יחידות נדל"ן מעולות וחדשניות בעלות שלוש קומות שצפות על פני המים בזמן שהקומה התחתונה שלהן שקועה לחלוטין מתחת למים. הווילה יכולה להכיל עד 8 אנשים.

המפלס התת-ימי מרווח עם שני חדרים וחדרי רחצה צמודים, והוא מצויד בשני חלונות זכוכית פנורמיים מהרצפה ועד לתקרה המציעים נוף שובה לב של שוניות האלמוגים הצבעוניות העוסקות בחיים ימיים מהמפרץ הערבי – כולל דגי הליצן (שושנונים), דג מלאך המסוגנן בצבע כחול עמוק, דג נתחן סגול מלכותי, דגי הקרפדה הביישנים, סוסי ים שלווים וקיפודי ים שחורים.

סיפון מפלס הים מציע סלון גדול עם חלונות השומרים על פרטיות ומאפשרים כניסת אור טבעי, דלתות הזזה פנורמיות הנפתחות אל סיפון הטרקלין, סולם גישה למי הים וערסל רשת להנאת הדיירים.

מודל של וילת סוסון ים. צילום Kleindienst Group

מרפסת הקומה השלישית (פנטאוז) מתהדרת בנופים פנורמיים של קו הרקיע של דובאי ונוף הים, פינת אוכל חיצונית, ג'קוזי ואזור דק שמש. מסביב לסיפון מעקה שקוף עם תצפית לנוף הים.

קבוצת Kleindienst מציינת כי מבנה סוסון הים הצף התחתון מורכב מבטון בדרגת חוזק ימי והשלד מאלומיניום סופר קל מעל המים וחיפוי זכוכית מחוזקת בפלסטיק (GRP) בגימור יאכטות, מבריק. האחריות היא למאה שנה הודות לתערובת הבטון החסינה למים ובעלת תכונה המאפשרת צמיחת אלמוגים, שבסופו של דבר יאכלסו את החלק השקוע בים.

חברת קליינדינסט, הוסיפה וציינה כי במסגרת תוכנית מיוחדת, הבעלים יקבלו את השקעתם בחלוף 12 שנים בשיעור של 8-10 אחוזים כתשואת שכירות שנתית עם אפשרות לגור בה שבועיים בשנה. הווילות יוצעו כסוויטות פרימיום לתיירי פנאי בשכירות.

כל המתחם ייהנה משירותי אירוח ברמה גבוהה, מתקנים שונים, קלות גישה, תחבורה בת-קיימא, דלפק קבלה המאפשר ביצוע צ'ק-אין 24/7 ושירות חדרים עם הזמנת ארוחות מגוונות.

Exit mobile version