Site icon IAS

נמל התעופה של איסטנבול זכה בהכרה עולמית 5 כוכבים

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש איירליינס

נמל התעופה של איסטנבול זכה בחמישה כוכבי דירוג של ארגון דירוג חברות התעופה הבינלאומי Skytrax  שנה וחצי בלבד לאחר פתיחתו. נמלי תעופה נוספים המדורגים 5 כוכבים הם: נמל התעופה הבינלאומי חמד בקטאר, נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג, נמל התעופה של מינכן, נמל התעופה הבינלאומי של סיאול אינצ'ון, נמל התעופה הונגצ'יאו בשנחאי, נמל התעופה צ'אנגי סינגפור ונמל התעופה הבינלאומי טוקיו האנדה.

מנכ"ל נמל התעופה של איסטנבול (İGA) קדרי סמסונלו (Kadri Samsunlu) אמר: " אחד למיליון שנמל תעופה הפועל כשנה וחצי בלבד, יזכה בדרוג 5 כוכבים יחד עם דירוג הבטיחות 5 כוכבים למאבק בנגיף הקורונה, על ידי ארגון תעופה בעל שם עולמי כמו Skytrax. כל הפרסים החשובים והיוקרתיים הללו מהווים אינדיקציה לאמון שנותנים בנמל התעופה של איסטנבול בראש ובראשונה על ידי הנוסעים שלנו וגם רשויות התעופה בעולם. "

אדוארד פלייסד (Edward Plaisted) , מנכ"ל Skytrax אמר: "אנו שמחים לקבל את נמל התעופה באיסטנבול לקבוצה היוקרתית של נמלי תעופה 5 כוכבים, המהווה הכרה ראויה מאוד לסטנדרטים הגבוהים שמספקים כאן באיסטנבול. נמל התעופה באיסטנבול הוא הישג הנדסי יוצא דופן , טרמינל הנוסעים המארח 90 מיליון נוסעים הושלם תוך שלוש וחצי שנים בלבד. נמל תעופה גדול עם מגוון מרשים של מתקנים, והגישה סביב אזורי הטרמינל השונים יחסית קלה. "

הכרה נוספת של נמל התעופה באיסטנבול מאושרת עם דירוג הבטיחות 5 כוכבים למאבק בנגיף הקורונה. שדה התעופה יישם סדרה מקיפה של אמצעים להפחתת התפשטות נגיף COVID-19 הכוללת שילוט נרחב והדרכת נוסעים, הגברת מתקני חיטוי, שמירה על ריחוק חברתי וצוות ביו בטיחות ייעודי לאכיפת פרוטוקולים אלה.

נמל התעופה של איסטנבול נבחר גם כנמל התעופה הטוב ביותר בקטגוריה התשתית הדיגיטלית והטכנולוגיה החדישה שלו כחלק מפרס המועצה הבינלאומית לנמלי תעופה (ACI).

Exit mobile version