Site icon IAS

נמלי התעופה של דובאי ביטלו את חובת עטיית מסיכות

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי. צילום Depositphotos_

לא עוד חובת עטיית מסיכות בנמלי התעופה של דובאי, בעקבות הנחייה שהוציאה הרשות הלאומית לניהול משברי חירום ואסונות באיחוד האמירויות (NCEMA) בשבוע שעבר. יחד עם זאת, חובת עטיית מסיכות נשארה בבתי חולים, בתי תפילה ובתחבורה הציבורית.

"בהתבסס על הדרישות הספציפיות שלהן או הכללים החלים ביעדי ביניים או סופיים, חברות תעופה יכולות עם זאת לבקש מהנוסעים לעטות מסיכות במטוס אם יהיה צורך. רווחתם של כל הלקוחות והצוות שלנו היא בראש סדר העדיפויות ונמלי התעופה של דובאי עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות רגולטוריות, חברות תעופה ושותפי שירות כדי להבטיח סביבת נמל תעופה בטוחה ובריאה", אמר דובר נמלי התעופה של דובאי.

בהצהרה שפורסמה באתר האינטרנט של חברת התעופה אמירייטס שבסיסה בדובאי נכתב: "עטיית מסיכת פנים היא אופציונלית באיחוד האמירויות ובטיסות של אמירייטס. אם אתה נוסע או עובר דרך נמל התעופה הבינלאומי של דובאי, כללי עטיית מסכה כפופים ליעד הסופי."

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי שמר על התואר העמוס ביותר בעולם מבחינת מספר נוסעים בינלאומיים ב-2021, זו השנה השמינית ברציפות. בנמל התעופה עברו 29.1 מיליון נוסעים בשנת 2021, צמיחה של 12.7 אחוזים בהשוואה ל-2020.

התעבורה החצי שנתית בנמל התעופה של דובאי לשנת 2022 הגיעה ל-27.9 מיליון נוסעים ו- 14.2 מיליון נוסעים ברבעון השני של 2022, זינוק של 190.6 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נמלי התעופה של דובאי צופים כי התנועה החודשית הממוצעת תגיע ל-5.6 מיליון נוסעים, והתחזית השנתית לשנת 2022 תגיע ל-62.4 מיליון נוסעים.

Exit mobile version