Site icon IAS

מרכז הקונגרסים בנייני האומה יארח את האירוע השנתי של עמותת החתול

מרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, וירטואלי. צילום הדמייה, יח"צ

מרכז הקונגרסים "בנייני האומה" ירושלים יארח את האירוע השנתי של "עמותת החתול" – עמותת בוגרי יחידת 669 בישראל שייערך לראשונה באופן וירטואלי, באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית של מרכז הקונגרסים הווירטואלי החדשני של בנייני האומה שהוקם לאחרונה.

הכנס של עמותת החתול יתקיים ב-11/11/2020 וצפויים להשתתף בו מעל 900 בוגרי ולוחמי היחידה המובחרת 669. בכנס הווירטואלי יחולקו פרסי הוקרה והצטיינות לחברי העמותה הבולטים אשר התנדבו ותרומה לקהילה במהלך השנה.

המשתתפים ייהנו מגישה לדוכנים של נותני החסויות, הרצאות בסגנון TED של דמויות בולטות בחברה הישראלית ומנהיגים בתחומים שונים כמו רפואה ויזמות עסקית. כמו כן, המשתתפים בכנס ייהנו ממופע אינטימי של גיא הוכמן, שיח עם מפקדים בכירים מחיל האוויר והגרלה של פרסים יקרי ערך.

"עמותת החתול" הוקמה במאי 2014 על ידי בוגרי היחידה במטרה להוות גוף המלווה ותומך את הבוגרים בחיים האזרחיים במגוון תחומים.

"בנייני האומה" ירושלים, שאירח אירועים מיתולוגיים בתולדות החברה הישראלית, העלה לאוויר לאחרונה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת של מרכז קונגרסים וירטואלי הנותן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות וחסויות בימי הקורונה המאתגרים ולימים שאחרי.

מנכ"לית בניני האומה מירה אלטמן המציאה ויזמה פתרון ייחודי המציע ללקוחות כלי אינטראקטיבי פורץ דרך שפותח בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, אשר יאפשר להם לראות בתלת מימד את כל האולמות של בנייני האומה וכך לבצע תכנון של אירועים בצורה נוחה ופשוטה.

הפלטפורמות החדשות והחדשניות, אשר פותחו במשותף עם סימול אינטראקטיב וחברת penguin digital, מאפשרות למפיקים ומארגני כינוסים ותערוכות, יכולת הפקה ובנייה גיוס חסויות ותמיכות, של כנס/אירוע בחשיבה עסקית, כלכלית וחווייתית במגוון האולמות, החללים הגדולים, כולל האודיטוריום הגדול בארץ בבנייני האומה, שיהפכו בלייב לפאנלים, ראיונות, הופעות, וכנסים מרגשים ומרתקים.

Exit mobile version