Site icon IAS

מרוץ חדש: רצים בלב הירוק של ישראל

מרוץ הלב הירוק. צילום אודי דביר

רצים בלב הירוק של ישראל: בין הנופים והטבע הירוקים של מטה יהודה, יתקיימו ארבעה מסלולי ריצה מעגליים בדרגות קושי משתנות, ולסיום, הפנינג עם סדנאות זומבה, טרמפולינות, קיק בוק, מתחם פוד טראקס ועוד. מרוץ הלב הירוק, 11 בנובמבר, של המועצה האזורית מטה יהודה.

זו השנה הראשונה בה מתקיים מרוץ הלב הירוק, שייקח את המבקרים לריצה מהנה באזור היין הראשון של ישראל, בין הנופים היפיפיים של מטה יהודה – כרמים אינסופיים, יערות רחבי ידיים ושדות ירוקים.

ארבעה מסלולים מעגליים ברמות קושי משתנות ימתינו לרצים: 2 ק"מ, 5 ק"מ, 12 ק"מ ו-22 ק"מ. שני המסלולים הקצרים מותאמים להתנסות ראשונה לריצה קלה והליכה ואילו המסלולים הארוכים מאתגרים ומיועדים לבעלי ניסיון ריצה בשטח. במסלולים יוכלו הרצים לפגוש בשבילי יער הקדושים, את יקב צובה שצופה לנוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים, כרמי הקיבוץ ואפילו חלק משביל גולני שמשתרע ברציפות מאילת ועד החרמון.

מרוץ הלב הירוק. צילום אודי דביר

במתחם ההזנקה בכניסה לקיבוץ צובה, יתקיים הפנינג ספורט מהנה עם סדנאות זומבה, קיקבוקס ואפילו סדנה מיוחדת במתחם טרמפולינות אישיות. בנוסף, יוצבו במקום גם משאיות פוד טראק עם המבורגרים, פיצות, בירות ועוד, והופעה של להקת "אנשי הארון" שתיקח את הרצים אחורה בזמן, אל שנות ה-70 העליזות בעקבות להקת "כוורת", כולל המערכונים, הלבוש וכמובן גם הלהיטים הגדולים.

מרוץ הלב הירוק, מטה יהודה       יום שישי, 11 בנובמבר, קיבוץ צובה שבמועצה אזורית מטה יהודה (סמוך לקיפצובה)
7:00 פתיחת המתחם וחלוקת ערכות, שעת ההזנקה משתנה בהתאם למסלול.
מהרו להירשם!

להרשמה ופרטים נוספים: https://levyarok-run.m-yehuda.org.il/

Exit mobile version