Site icon IAS

מפנטזים בסגר על חופשה חורפית ביעדים מרוחקים?

Les Granges d'en Haut - Chamonix Les Houches – רון-אלפ, צרפת. צילום באדיבותBooking.com

מגיפת הקורונה והסגר הכמעט כלל-עולמי, מאלצים אותנו להסתגר בבית, ולנו נותר רק לפנטז על טיולים חורפיים, שאותם נקווה לממש במהרה. לאור מגבלות התנועה שחלו בשנה החולפת ועד עתה, בבוקינג קום עדים לתופעה בה יותר ויותר מטיילים מרחבי העולם, ממליצים על מסלולי הליכה (94%), טיולים באוויר הצח (50%), בילויים בחיק הטבע (44%) ועל יעדים המתאימים לחופשות מרגיעות (33%). לפי הנתונים הללו, כנראה שהפתרון לדיכאון החורף שנופל עלינו בכל שנה, הוא ליהנות מהמרחבים הפתוחים הקרובים אלינו ובמקביל, לנצל את הזמן לתכנון חופשת החורף הבאה, כאשר יהיה בטוח לטייל שוב ללא מגבלות.

נראה שמקומות לינה מבודדים והחיפוש אחר מרחבים פתוחים, ימשיכו ללוות את תוכניות הטיול של רבים מאיתנו גם לאחר שיוסרו המגבלות, ואלה בדיוק הסיבות שהובילו את המומחים של Booking.com לחפש המלצות על יעדים ברחבי העולם שיספקו חופשה חורפית אידיאלית, עם נופים קסומים במקומות מבודדים, שנוכל לבקר בהם ברגע שזה יהיה אפשרי. הנה שלושה אתרים לפתיחת העונה:

Les Granges d'en Haut – Chamonix Les Houches – רון-אלפ, צרפת. צילום באדיבות Booking.com

העיירה לז אוש, צרפת

אין דבר יותר מפנק מאשר להתרווח באמבט עיסוי מול הנוף המשגע של מון בלאן, כשפתיתי שלג נופלים בעדינות על המצח. נשמע כמו חופשת חורף חלומית, נכון? תוכלו להגשים אותה בעיירה לז אוש (Les Houches) שנמצאת במרחק של שעה נסיעה ברכב מז'נבה, או שעתיים וחצי נסיעה מהעיר ליון. מדרונות הסקי פה פשוט ממכרים ובוודאי תרצו לבלות בהם שעות רבות. ברגע שיימאס לכם או שתחליטו שאתם צריכים דקה של מנוחה, תוכלו לבלות בבקתה המעוצבת, המצליחה להקסים אפילו את אלה ששמים לב לפרטים הכי-הכי קטנים. דמיינו את עצמכם עם סוודר מחמם, זורקים עוד עצים לאח הלוהט ומוזגים לכוס שמפניה מבעבעת.

Vildmarks Lodge, שבדיה. צילום באדיבות Booking.com

הכפר הציורי והקטן איטרהוגדל, שבדיה

ככה נראה חורף טיפוסי באזור סקנדינביה: יושבים באמבט עיסוי באוויר הפתוח ומשתכשכים במים חמימים מול אגם קפוא, או קופצים מסאונה לוהטת היישר אל תוך סופת שלג. בכדי ליהנות משני העולמות, תוכלו לבקר בכפר הציורי והקטן איטרהוגדל (Ytterhogdal), שנמצא חמש שעות נסיעה ברכב מצפון לסטוקהולם. זה אזור מבודד שיאפשר לכם להתנתק ולטעון מצברים מול הנופים הטבעיים והכפריים של צפון-מרכז שבדיה. אם אתם חובבי הרפתקאות ומתקשים לשבת מול האגם בחוסר מעש כל היום, בוודאי תשמחו לגלות שמדרונות הסקי של ומדאלן (Vemdalen) נמצאים במרחק של שעה נסיעה בלבד. בנוסף, אם מתחשק לכם לטייל ביערות מושלגים דווקא ברגל, תוכלו לנסוע לפארק הלאומי סונפיילט (Sonfjället) שנמצא כ-30 דקות נסיעה ממקום האירוח.

Circle Chalets Arlberg – לך אם ארלברג, אוסטריה. צילום באדיבות Booking.com

תיירות אקסקלוסיבית בלך אם ארלברג, אוסטריה

בקתות הנופש המושלגות הן הבחירה האידיאלית לכל אלה שלא מוותרים על סקי בחופשת החורף. תמצאו אותן באזור התיירותי והאקסקלוסיבי לך אם ארלברג (Lech am Arlberg) שבמערב אוסטריה, במרחק של 90 דקות נסיעה ברכב מאינסברוק (Innsbruck). הדרך לבקתות הנופש הללו עוברת דרך נוף מרהיב של האלפים האוסטריים שלא כדי לפספס. בקתות העץ מעוצבות בסגנון כפרי, בעלות מרפסת המציעה אוויר פסגות צלול למראות נוף הררי עוצר נשימה, כאשר היישר מפתח הדלת יחכו לכם מדרונות ההר לגלישת סקי. אחרי יום שלם של סקי, אתם עשויים להיות תשושים ורעבים, אז בוודאי תשמחו לגלות שהשף הפרטי של המקום יכול להכין לכם מנה מפנקת. כך תוכלו ליהנות מארוחה משותפת סביב שולחן האוכל ומאח בוער שידאג לחמם אתכם.

לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל, אתם מוזמנים לבקר כאן.

Exit mobile version