Site icon IAS

מלונות לאונרדו גרמניה דורגו במקום השלישי בתחרות יוקרתית

לאונרדו דורטמונד, גרמניה. צילום Leonardo Hotels

רשת מלונות לאונרדו גאים להודיע כי מלונות לאונרדו גרמניה דורגו במקום השלישי בתחרות היוקרתית TRAVELER BUSINESS 2020. בתחרות היוקרתית נשפטו 30 מתחרים מכל העולם בעשר קטגוריות, מחברת התעופה הטובה ביותר וכלה באפליקציה הטובה ביותר למטיילים עסקיים. בין הקריטריונים בתחרות, עליהם קצרה רשת לאונרדו את הציונים הגבוהים ביותר: עיצוב בתי המלון, איכות, מקצועיות ונכונות למצוא פתרונות טובים ומהירים.

כמעט 3000 משתתפים מתחום התיירות העסקית ובניהם, סוכני נסיעות, מארגני אירועים ואורחים, דירגו את נותני השירותים כחלק מסקר מקוון רחב היקף, שנערך מיולי 2019 ועד אפריל 2020. בסוף התחרות הביעו המארגנים את שביעות רצונם: "התוצאות הנוכחיות כל כך מיוחדות, עד שהן צריכות לעורר אופוריה אמיתית בקרב זוכה הפרס האחד או האחר", נאמר עם היוודע התוצאות, "פרסי הנוסעים העסקיים ייצרו שיאים חסרי תקדים בשנת 2020 – ויעניקו לחברות נסיעות רבות סיבה לחגוג.

יורם ביטון, מנכ"ל מלונות פתאל במרכז אירופה. צילום Hoffotografen

אין ספק כי פרסי נסיעות העסקים 2020 הם הצהרה במשבר הנוכחי. מעולם לא השתתפו כל כך הרבה אנשים בסקר הקוראים, ואף פעם לא הייתה הצבעתם ברורה יותר". מנכ"ל מלונות פתאל במרכז אירופה, יורם ביטון, מסר: "זה גורם לנו להתגאות ומניע אותנו להמשיך להילחם. כמו שאנחנו תמיד אומרים: 'ביד אחת אנחנו מנהלים את המשבר הנורא הזה וביד השנייה אנחנו עמלים על העתיד של הרשת שלנו'".

Exit mobile version