Site icon IAS

מלון ibis ירושלים מרכז העיר יפתח השבוע במתכונת התו הירוק

ibis מרכז העיר. צילום יעל הרמן

רשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים, הודיעה כי פתחה את מלון ibis ירושלים מרכז העיר, על פי התו הירוק, למחוסנים בעלי דרכון ירוק ולמחלימים. ילדים מתחת לגיל 16 חייבים להציג בדיקת קורונה שלילית 48 שעות לפני ההגעה למלון.

לרגל הפתיחה המחודשת, מציע מלון ibis ירושלים מרכז העיר מחירים מיוחדים, באמצע שבוע: החל מ 475 ₪ לחדר זוגי. ביום הבחירות: 22-23/3/21 מציע המלון מחיר מיוחד על בסיס לינה בלבד,  החל מ 444 ₪ לחדר זוגי. בפסח: חבילה של 2 לילות על בסיס חצי פנסיון, שישי – ראשון בצאת החג, כולל ארוחת ליל הסדר, 3465 ₪ לזוג.

המלון, שהוא מותג המוביל ברשת מלונות ACCOR הבינלאומית, מקפיד על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית. מלון ibis ירושלים מרכז העיר הוא בין החדשים בעיר, נמצא במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש'כל האקשן קורה' ומהווה בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו של מדרחוב בן יהודה, סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות!

במלון 124 חדרי אירוח מאובזרים, בסגנון צעיר ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים, הבנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי. בימים אלה ניתן להצטרף חינם למועדון ההטבות של ALL ACCOR LIVE LIMITLESS  במסגרתו ניתנות הטבות בכל מלונות רשת ACCOR בעולם למזמינים ישירות במחלקת ההזמנות של המלונות עצמם. חברי מועדון ALL ACCOR LIVE LIMITLESS  מתארחים במלונות ונהנים מ 5% הנחה נוספים וצבירת נקודות. את ההטבות והנקודות ניתן לממש במסגרת חברותם במועדון העולמי של הרשת.

לפרטים והזמנות: *9709  או  www.ibis.co.il

Exit mobile version