Site icon IAS

מלון רות צפת מציע חבילת תוכן של מוסיקה, יין ותרבות

מלון רות צפת מרשת מלונות דן. צילום אייל מריליוס

מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן של מוסיקה, יין ותרבות: גורי אלפי ונינט טייב בשיחה אינטימית על מוסיקה, קומדיה וקריירה, מופע "חלון לים התיכון" מסע מוסיקלי לאורך הים התיכון של הזמרים הבינלאומיים יפעת פחימה-וייסקופ, מצו-סופרן נמרוד גרינבוים ועל הפסנתר בלה שטיינבוק והרצאה על ההיסטוריה של היין בליווי טעימות יין, בין התאריכים: 15-17/6/23.

במסגרת החבילה, ביום חמישי ה-15/6 אורחי מלון רות צפת יוזמנו לערב של יין עם מוזיקה לייב ב-"מוזה" בר היין של המלון. לצד היין המשובח במוזה בר, במהלך הערב נגנים מבית הספר מקאמאת ינגנו ויציעו לאורחים מסע מוסיקלי בארצות השכנות לחופי הים התיכון.

ביום שישי ה-16/6 בצהריים אורחי המלון ייהנו ממפגש מרתק "אחת על אחד" של גורי אלפי ונינט טייב בשיחה אינטימית על מוסיקה, קומדיה, קריירה ואיך כל זה מסתדר עם החיים עצמם. במהלך המפגש המרתק נינט תשיר מספר שירים מהרפרטואר המוסיקלי שלה.

לאחר המפגש אורחי המלון יוזמנו להרצאה מרתקת על ההיסטוריה של היין בליווי טעימות יין מיקבי הגליל והגולן המוגשים באופן קבוע ב-"מוזה" בבר היין של המלון.

לאחר ארוחת ערב שישי המסורתית, בניצוחו של שף המלון גדי אולשנסקי, אורחי מלון רות צפת ייהנו ממופע "חלון לים התיכון" מסע מוסיקלי לאורך הים התיכון של הזמרים הבינלאומיים יפעת פחימה-וייסקופ, מצו-סופרן נמרוד גרינבוים  טנור, על הפסנתר בלה שטיינבוק. המסע המוסיקלי יעבור בין המדינות שלאורך הים התיכון מחופי יוון לספרד מרוקו ועד צרפת, איטליה וישראל.

ביום שבת ה-17/6 אורחי המלון יוזמנו לסיור מודרך "סיפורו של מקום"  על תולדות המלון והמבנים העתיקים בו וכן סיור בעיר העתיקה של צפת.

מחיר לחברי מועדון e-dan: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 2560 ₪ והיא כוללת את כל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

** חברי מועדון e-dan צוברים כסף בהזמנת חופשה, למימוש בכל זמן ובכל מלון של רשת מלונות דן.

Exit mobile version