Site icon IAS

מלון המלך דוד ירושלים יפתח בקרוב

מלון המלך דוד ירושלים. צילום יורם אשהיים

רשת מלונות דן נערכת לפתוח מחדש את מלון הדגל של הרשת שנסגר בעקבות משבר הקורונה: הרשת מכריזה על פתיחה מחדש של המלון האייקוני "המלך דוד" ירושלים, המשתייך לקבוצת "The Leading Hotels of the World".

"המלך דוד" ירושלים ייפתח בתאריך ה-2/7/2020 ויציע סופי שבוע מיוחדים המשלבים קולינריה משובחת עם סיורים בלעדיים לאורחי המלון על ידי הארכיאולוג המקראי, ד"ר חיים כהן, בסמטאות העיר העתיקה, המקומות והאתרים הארכיאולוגיים של העיר.

הסיורים המיוחדים שיוצעו במהלך סופי השבוע:

סופי השבוע המיוחדים יציעו לאורחים קוקטייל שקיעה על גג המלון עם תצפית מהפנטת של 360 מעלות על כל העיר ירושלים והרצאה על "סיפורה של ירושלים מראשית הזמן ועד העת החדשה".

הבריכה הציורית של המלון וחדר הכושר יעמדו לשירות האורחים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מלון "המלך דוד" ירושלים ייפתח מחדש כשבראשו יעמוד המנכ"ל החדש והנכנס, תמיר קוברין שהחליף את חיים שקדי שכיהן בתפקיד 25 שנים. לתמיר קוברין ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום מלונות היוקרה ברחבי העולם. קוברין כיהן בעבר כמנכ"ל מלון אנאנטרה בפורטוגל, ליילה פאלאס באודייפור וליילה פאלאס בניו דלהי הנחשבים למלונות יוקרה מהמובילים בעולם. בעברו הרחוק קוברין כיהן כמנהל הקבלה במלון "המלך דוד" ירושלים, כך שמדובר בסגירת מעגל מקצועי מרגשת עבורו.

מלון "המלך דוד" ירושלים אירח שועי עולם, מלכים, נשיאים, ראשי מדינות ומפורסמים רבים. החל מנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נשיאי ארה"ב לשעבר ברק אובמה, ג'ורג' וו.בוש, ג'ורג' בוש האב, ביל קלינטון, רעייתו מזכירת המדינה הילארי קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נשיא צרפת עמנואל מקרון, חוסיין מלך ירדן, אנואר סאדאת נשיא מצרים, מלך ספרד פליפה השישי, מלך הולנד וילם-אלכסנדר, מלך בלגיה פיליפ, הנסיך צ'ארלס יורש העצר הבריטי, ברברה סטרייסנד, בונו מ-U2, מרתה סטיוארט, רוג'ר מור ועוד רבים.

המלון נבחר דרך קבע על ידי מגזין Travel & Leisure לרשימת 500 בתי המלון הטובים בעולם. המלך דוד, המלון המוביל מישראל ברשימה המכובדת, נכלל ברשימת עשרת המלונות המובילים באפריקה והמזרח התיכון במשך 15 שנה ברציפות על ידי המגזין. בנוסף, מלון המלך דוד ירושלים נבחר על ידי הארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World בין עשרת בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון ובאפריקה.

מלון דן כרמל חיפה ייפתח מחדש ב-1/7/2020, מלון דן אכדיה הרצליה ייפתח מחדש ב-25/6/20, מלון רות צפת ייפתח מחדש ב-18/6/20.

לקראת הפתיחה המחודשת של מלון "המלך דוד" ושאר המלונות ברשת ומתוך התחשבות במצב הכלכלי המאתגר, מלונות דן יזמה מבצע במסגרתו תאפשר ללקוחות לשלם על החופשה שלהם ב-10 תשלומים ללא ריבית.

רשת מלונות דן פעלה לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות כך שהאורחים יוכלו לנפוש וליהנות מהמרחבים העצומים של בתי המלון, האוכל האיכותי ומחוויית השירות הטובה ביותר.

לקראת הפתיחה של המלונות, הרשת יזמה אמנת בריאות Stay safe & enjoy, ובה עיקרי הדברים והפעולות שהרשת עושה כדי לשמור על בריאות המבקרים, כמו גם על בריאות אנשי הצוות כמובן, תוך הקפדה על רמת השירות והאיכות הגבוהות המאפיינות את מלונות דן.

בכל המלונות ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'), כל המקומות בהם מגישים אוכל ושתייה במלון ועוד. כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק. כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ובמידה וחום גופו יהיה מעל 37.8 מעלות הוא יועבר לאזור בדיקה נפרד ואם גם בבדיקה השנייה החום יהיה גבוה מהמותר הוא לא יוכל להיכנס למלון. בחדרים תחכה לאורחים ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד יוצבו בכניסה למלונות ובשטחים ציבוריים.

גם בנושא המזון נעשו התאמות, אך איכות האוכל הגבוהה והמוכרת של מלונות דן תישמר. המזון יוגש באופן סטרילי ובאריזות אישיות כשהגשת המנות תעשה על ידי צוות המלצרים, בכלים מכוסים. סידורי הישיבה בחדרי האוכל רווחו על פי התקן, תוך שמירת מרחק והימנעות מתורים כשההושבה תעשה בסבבים. בנוסף, לאורחים תהיה אפשרות נוספת לקבלת מזון דרך שירות חדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון שיוגשו לחדרים יהיו מכוסים.

Exit mobile version