Site icon IAS

מלון דיויד קמפינסקי ייפתח בשבוע הבא על חוף ימה של ת"א

גיא קלימן מנכ"ל דויד קמפינסקי תל אביב. צילום שוש להב

תמיד משמח לשמוע על מלון חדש שנפתח בישראל, בוודאי בתקופה בה המגיפה השפיעה קשות על ענף התיירות בארץ. הסיבה לשמחה הפעם היא פתיחתו בשבוע הבא של מלון קמפינסקי (Kempinski), בת"א, קל וחומר שזה הסניף הראשון של רשת המלונות היוקרתית בארץ. בסיור שקיימתי בו התרשמתי מעיצובו האלגנטי, מהפינוקים שהוא מציע, מארוחת הבוקר המגוונת והטעימה ומרמת השירות הגבוהה של הצוות. המלון בהחלט משדר יוקרה, ולא במפתיע, גם יקר.

קמפינסקי, קבוצת מלונות הפאר הוותיקה באירופה, שמציינת השנה 125 שנות פעילות, וחברת המלונות נ.ה.ל, בבעלות הנרי טייק, הודיעה היום (ג' 22.3) על פתיחתו של מלון דיויד קמפינסקי תל אביב, ה- 80 במספר של הרשת, שממוקם ברחוב הירקון 51 על חוף ימה של תל אביב. המלון, שניבנה במשך שמונה שנים, מתנשא לגובה של 34 קומות ומציע 250 חדרים, 43 סוויטות מנהלים ו-14 סוויטות מיוחדות. כל חדרי המלון והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני קלאסי ובמרכזם חלונות הזזה ענקיים, שנמתחים מהרצפה ועד התקרה, מכניסים את הים והאור הטבעי אל תוך החדר, ומעניקים תחושה של מרחב וזרימה.

גיא קלימן ינהל את דויד קמפינסקי תל אביב. לקלימן ניסיון של 30 שנה בענף המלונאות בישראל ובעולם, עם התמקצעות בהקמה ובניהול של מלונות פאר בישראל. לדבריו: "דיויד קמפינסקי ת"א, בדומה לכל אחד מהמלונות שמפעילה הרשת ברחבי העולם, יאופיין  בתודעת שירות ברמות הגבוהות ביותר בענף המלונאות העולמי, תוך חיבור לתרבות, לאותנטיות ולמסורת האופיינית לישראל". קלימן מעדכן שכל החדרים שיפתחו בחודש אפריל, הוזמנו ע"י תיירים שיגיעו ארצה לקראת חג הפסח.

הלובי במלון קמפינסקי מעוצב להפליא ומשקיף לחוף הים. צילום שוש להב

מלון שמחויב לשירות

כחלק מיישום אסטרטגיית השירות, יצא המלון במהלך החודשים האחרונים בקמפיין גיוס עובדים נרחב, שזכה להיענות של אלפי פניות. המועמדים עברו סדרה של ראיונות, סימולציות, הכשרות מקצועית ומבחן חפיפה עם נציג הרשת. בסיום התהליך,שארך כחודשיים, נבחרו 300 העובדים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר, ביניהם עשרות עולים חדשים מ-18 מדינות שונות,

שהגיעו לישראל עם ניסיון בתחום מלונאות הפאר, מרביתם ברשת קמפינסקי הבינלאומית.

קלימן: "כחלק מהשאיפה לגייס את האנשים המתאימים ביותר העונים לסטנדרטים שקבעה הרשת, היינו חייבים לאמץ חשיבה מחוץ לקופסא הן בתהליך המיון, הן בתהליך ההכשרה והן בתנאי השכר והתנאים הסוציאליים. מי שנבחר בסופו של דבר, יהנה מתנאי תעסוקה מפליגים שאין דומה להם כיום בענף המלונאות. מטרתנו הייתה לאתר את העובדים שיקלטו ברשת ויישארו איתנו לאורך זמן ויהפכו לחלק מהפנים האהובים של המלון. בד בבד, אנו נעשה מאמצים להכיר את האורחים שלנו, לאפיין אותם ולאתר את העדפותיהם, מתוך מטרה להעניק להם תחושה של בית שני".

מתאימים מדים לאנשי השירות במלון. צילום שוש להב

כל מי שהתנסה בשירות LADIES AND GENTELMEN IN RED באחד ממלונות הרשת העולמית, לא יכול היה להחמיץ אותם. מדובר בחוד החנית של אנשי השירות בתחום המלונאות, שגויסו והוכשרו על ידי הרשת הבין לאומית במשך תקופה ממושכת, והצליחו לעמוד בשורה ארוכה של מבחנים מורכבים עד שהתקבלו לתפקיד. הצוות שמזוהה עם מדיו האדומים, מכף רגל עד ראש, עומד לרשות האורחים ומגשים להם חלומות, החל מתכנון יום הולדת רומנטי, רכישת פרחים בשם הבעל/האישה לרגל יום נישואין עם ברכה, ועד לשירותי בייביסיטר הכוללים טיול עם עגלה לאורך הטיילת של תל אביב.

ואם מציינים את העגלה, לרשות האורחים תעמוד עגלת תינוקת אייקונית Silver Cross Balmoral, המזוהה עם בני משפחת המלוכה באנגליה ובעיקר עם הנסיכה דיאנה והדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. עד כמה שידוע, מדובר בעגלה אחת ויחידה מסוגה הנמצאת בישראל.

חדר סופרייר מפנק המשקיף אל הים. צילום יח"צ קמפינסקי

החדרים הסוויטות והמחירים                                                             

החדרים המוצעים לאורחים בקומות 21-5 משתרעים על פני גודל לא סטנדרטי של 37 מ"ר ל- Superior Roomועד 58 מ"ר לחדר Grand Deluxe. החדרים כוללים אבזור מלא כמקובל במלון בדרגת 5 כוכבים: מסך LED חכם שניתן למזג עם הטלפון הנייד של האורח, שולחן עבודה, מכונת קפה, כספת המתאימה לשמירת מחשב נייד, מבחר כריות שינה, אמבטיה ומקלחון נפרדים.לילה לזוג בחדר Superior Room מתחיל ב-1,900 שקל כולל ארוחת בוקר, מחירו של חדרGrand Deluxe  הינו החל מ- 2,400 שקל וחדרDeluxe Seafront  עם נוף פנורמי לים, יעלה החל מ- 2,500 שקל ללילה.

החל מקומה 22 נמצאים חדרי הלאונג' המרווחים יותר. אורחי חדרים אלה ייהנו מגישה חופשית לטרקלין Horizon""- טרקלין עסקים בקומה ה-22 המעניק שרותי צ'ק אין וצ'ק אאוט, שירותי קונסיירז' ותפריט מזון ומשקאות, המוגשים לאורך כל שעות היום. מחיר חדרים אלה הינו החל מ- 2,900 שקל ללילה. יותר מכולן יהיה מלון דיויד קמפינסקי מזוהה עם היצע הסוויטות המרשים שלו. מדובר ב-56 סוויטות בגדלים שונים של עד 143 מ"ר.

43 סוויטות Executive Suite משתרעות ע"פ 58 מ"ר וכוללות חדר אירוח נפרד מחדר השינה, וגישה ישירה לטרקלין העסקים, ומחירן החל מ-7,800 שקל ללילה. מעבר להן, כולל המלון 14 סוויטות מיוחדות עם נוף פנורמי לים, שבחלקן ניתן למצוא מטבחון, שולחן אוכל ל-6 סועדים, פינת איפור, טלוויזיה 65 אינץ' חכמה שניתנת לשליטה מהסמארטפון, טלוויזיה 21 אינץ' באמבטיה, חדר ארונות ומערכות שמע של B&O.

טרקלין סיגרים חדש יוקרתי  ויחיד בישראל. צילום שוש להב

המחיר של Panorama Suite המשתרעת על 76 מ"ר, בקומות 25-24 הינו החל מ- 10.5 אלפי שקלים ללילה, מחירה של ה- Mediterranean Suite, המשתרעת ע"פ 76 מ"ר בקומות 21-19 יהיה החל מ- 13 אלף שקלים ללילה ומחירה של ה- Presidential Suite שמשתרעת ע"פ 112 מ"ר, בקומות 29-26 יהיה החל מ-18 אלף שקלים. אגב, האורחים יוכלו לבחור את הריח שיופץ בסוויטה שלהם במהלך השהות שלהם.

בתכנון ובעיצוב החדרים והסוויטות ניתן דגש רב על כל פרט ופרט, כך שיתאים לאירוח אקסקלוסיבי ומפנק. כל החדרים במלון גדולים ומרווחים כשהקטן מבניהם הוא בגודל 37 מ"ר ועד 143 מ"ר ו-380 מ"ר. ברוח זו, המיטות בחדרים הן במידות נדיבות במיוחד של 2מ' x 2.1מ'. הסדינים עשויים מכותנה מובחרת בצפיפות של 400 עד 600 (חוט לאינץ'). הכריות בחדרים ובסוויטות עשויות מ-100% פלומת אווזים תוצרת Muhldorfer הגרמנית. המגבות והחלוקים מיוצרים בבלעדיות עבור קמפינסקי ת"א, במפעל HAMAM בטורקיה בטכנולוגייה מתקדמת (Comb Cotton/Hydro Cotton), שהופכים את הבד לרך במיוחד, קל משקל ושטח ספיגה גדול שמאפשר לו להתייבש במהירות רבה. לבסוף, כל מוצרי הטואלטיקה בחדרים הם תוצרת חברת Molton Brown האנגלית ובחלק מהסוויטות יכולים האורחים לבחור את הריח בחדר שילווה אותם במהלך השהות.

אחת הקומות מהשלוש שבפנטהאוז הגדול מכולם. צילום שוש להב

גולת הכותרת של המלון היא ה- "David Penthouse”, הסוויטה הגדולה, המעוצבת ואולי היקרה ביותר בתל אביב. מדובר בסוויטת טריפלקס-פנטהאוז, שמתפרשת על פני שלושה מפלסים, בשטח כולל של 380 מ"ר. בקומה הראשונה המשתרעת ע"פ 143 מ"ר ייהנו האורחים מחדר שינה (מאסטר), מטבח פרטי, חדר עבודה, חדר ארונות, סלון, חדר אוכל ל-8 סועדים, שני חדרי אמבטיה שבאחד בהם ישנה סאונה יבשה, בר אלכוהול עשיר של Macallan ופסנתר. בקומה השנייה, חדר שינה נוסף וחדר כושר מוקף בחלונות זכוכית עם נוף פנורמי לקו הרקיע של תל אביב ויפו. בקומה השלישית ממוקמת בריכתinfinity  באורך 8 מטר, לצידה מגוון מערכות ישיבה, כסאות שיזוף ומטבח חיצוני.

עבור אורחי הסוויטה הזאת אף עומד שרות באטלר אישי, שדואג לכל הבקשות שלהם, לצד מכונית פאר עם נהג. ההזמנה לסוויטה הזאת תעשה ישירות מול הגורמים המוסמכים במלון. לרשותם של דיירי 14 הסוויטות העליונות יעמוד טרקלין ה"Rooftop" בקומה ה-34. הטרקלין יהיה פתוח במהלך האביב, הקיץ והסתיו, חלקו החיצוני מתהדר בבריכת שחייה חיצונית באורך 15 מטר, שלצדה אזורי מנוחה ושיזוף ומסעדה-בר שתהפוך בלילה לבר תוסס בשם "Cloud51" שעתיד להשתלב בסצנת הלילה המופלאה של תל אביב ואשר יהיה פתוח לקהל הרחב.

מסעדת השף המרווחת והמוארת. צילום שוש להב

קולינריה במלון

מלון דיויד קמפינסקי מצטרף לסצנת הקולינריה הסוערת של תל אביב, עם מסעדת שף בשם Sereia Lounge & Restaurant – מסעדת דגים ברמה גבוהה, שמושתתת על חומרי גלם טריים עם תפריט עונתי. ארוחות הבוקר יוגשו באותה מסעדה ובמרפסת רחבת הידיים הצמודה אליה ואשר נושקת לטיילת של תל אביב. בקומת הלובי יפעל הבר המרכזי וחדר הסיגריםThe Common Bar  עם תפריט בשרים מובחר, אשר יארח בדרך קבע את פרויקט ה- The Macallan Spiritual Home, המשלב בין מותג הוויסקי היוקרתי בעולם יחד עם הברים, המלונות והמסעדות האיכותיים ביותר בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה עם מלון דיוויד קמפינסקי, יוצג תפריט בעל מגוון חסר תקדים מבית המזקקה, יחד עם מסלול טעימות ואירועים יוצאי דופן. למעשה, מלון קמפינסקי יהיה המלון הראשון בישראל שנכנס לרשימה האקסקלוסיבית של פרוייקט ה- Spiritual Homeשל Macallan.

במלון יושק טרקלין סיגרים חדש ויחיד בישראל, של המותג הבינלאומי היוקרתי מבית חברת הסיגרים האייקונית ביותר בעולם Habanos S.A והוא יהיה אחד מ-16 הטרקלינים של המותג בעולם. בבר הנמצא בקומה העליונה, יוכלו האורחים להנות מחוויה ייחודית של  Cohiba Atmosphere, הכוללת סדרות  מוגבלות של סיגרים נדירים שלא ניתן למצוא אותם במקומות אחרים. השף הראשי של המלון הוא שף מור כהן Executive Chef Mor Cohen)), לשעבר שף מסעדת הרברט סמואל הכשרה, שזכתה בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה ביותר בעולם.

שף מור כהן: "אנחנו שואבים השראה מהסצנה הקולינארית בתל אביב ובעולם תוך חיבור לטבע, לאנשים ולתרבויות השונות. צוות המלון בכלל והצוות הקולינרי בפרט, שואף להעניק לאורחינו חוויה של טעמים, מרקמים וניחוחות חדשניים ומוכרים גם יחד בכל חלקי המלון". השף עומרי מגל (Chef Omri Magal), שלו רזומה עשיר בהפקת אירועים עבור הקהילה היהודית בתפוצות, ינהל את התוכנית הקולינרית לאירועים פרטיים שיתרחשו במלון.

הספא במלון

בנוסף להיצע הבילוי והקולינריה, המלון כולל מתחם ספא מפואר בשם OKOA (קיצור של one of a kind). ספא המלון משתרע על שטח של 1,000 מ"ר וכולל 11 חדרי טיפולים מרווחים, מתוכם 4 חדרי טיפול זוגיים סאונה יבשה ורטובה של חברת KLAF הגרמנית, הידועה באיכות מוצריה. תפריט הטיפולים בספא ייחודי ויוצא דופן וכולל, בין השאר, עיסוי שמשלב מקלות במבוק ומוטיבים שלקוחים מיערות בעולם, טיפול ב-4 ידיים על גבי מיטת טיפולים שזזה תוך כדי תנועה והחדר נמצא בערפל ייחודי ועיסוי שכולל פילינג עם חול ים חם ואמבטיית זרמים. כל הטיפולים נמשכים לפחות 70 דקות (אין טיפולים קצרים) ובמהלכם הלקוחות מקבלים אוזניות איכותיות שיודעות לנגן מוסיקה בתחושת סראונד (8D) להתנתקות מוחלטת. שירותים נוספים המוצעים ללקוחות ולאורחים חיצוניים במסגרת הספא כוללים: חדר כושר מאובזר, טיפולי גוף,  מספרה, פדיקור / מניקור וטיפולי פנים.

יצוין שבמלון שני אולמות אירועים וכנסים עד 500/300 איש, המצויידים בטכנולוגיות האודיו הוידאו (4 מסכי לד ענקיים בכל אולם) והתאורה המתקדמים ביותר בענף.

המלון ממעוף הציפור. צילום אתר המלון

רקע על רשת קמפינסקי

רשת המלונות קמפינסקי נוסדה בשנת 1897 והיא קבוצת מלונות הפאר הוותיקה ביותר באירופה. המורשת העשירה של קמפינסקי מבוססת על שירות אישי ללא דופי ואירוח חסר פשרות ועומדת בסטנדרטיים הגבוהים ביותר בהקשר לאירוח ולהלנה. הרשת מפעילה כיום 79 מלונות חמישה כוכבים ב-34 מדינות בכל רחבי העולם, ובעת הזאת נמצאים בפיתוח 25 פרויקטים חדשים ביעדים שונים ברחבי העולם כמו סעודיה, טנזניה, איחוד האמירויות וברזיל, שתהיה ההופעה הראשונה של הרשת בדרום אמריקה. במהלך השנים האחרונות זכו מלונות הרשת בשורה ארוכה של פרסים מגורמים שונים בענף התיירות.

המלון המעוטר ביותר של הרשת הוא: Kempinski Hotel Barbaros Bay Bodrum שזכה בלא פחות מ- 30 פרסים בינלאומיים. אחריו ממוקם Emirates Palace Abu Dhabi, שזכה בלא פחות מ- 10 פרסים בינלאומיים. הסוויטות של מלונות הרשת הינן מהיקרות בעולם. כך, למשל, הסוויטה במלון "CiraganPalace" באיסטנבול מוצעת תחת תג מחיר של 36 אלף שקל ללילה והסוויטה במלון "Adlon" קמפינסקי בגרמניה מוצעת ב-42 אלף שקל ללילה.

Exit mobile version