Site icon IAS

מלון גרייס סנטוריני הוכר כמלון השני הטוב בעולם

מלון גרייס סנטוריני על רקע נופיה הקסומים של סנטוריני. צילום Depositphotos

מלון גרייס סנטוריני (Grace Hotel Santorini) הציורי, חלק מ- Auberge Resorts Collection, זכה בתואר 'המלון השני הטוב בעולם' במסגרת טקס "הפרסים הטובים בעולם 2022" שנערך על ידי מותג המדיה התיירותי הידוע Travel+Leisure. המלון היוקרתי נבחר גם כאתר הנופש הטוב ביוון זו השנה השנייה ברציפות והמלון השני הטוב באירופה, לאחר שהשיג ציון של 99.22 נקודות לעומת 99.25 של הזוכה במקום הראשון.

"כבוד גדול להיבחר בטקס 2022 World’s Best Awards של Travel+Leisure", נכתב בעמוד הפייסבוק של המלון "הפרסים הללו משקפים את העבודה הקשה, המסירות, השירות מותאם אישית והאותנטי, כדי ליצור חוויה מעשירה וייחודית עבור האורחים שלנו".

מלון גרייס סנטוריני בבעלות חברת הנדל"ן Libra Group שוכן על צוק בכפר הציורי אימרוביגלי, עם נופים מדהימים של הים, איי הקלדרה ושל סלע סקארוס. בנוסף לבריכה אינסופית עוצרת נשימה, המלון מציע סוויטות מצוידות בבריכה פרטית ופטיו גדול, וחוויות קולינריות בניהולו של השף בעל כוכב מישלן, Lefteris Lazarou.

על הטרסות המסוידות בלבן של מלון גרייס, זני ענבים מקומיים יוצאי דופן, כמו Assyrtiko, Athiri, Aidani ו- Mandilaria מיקבים עטורי פרסים, שפוגשים את הטעמים המיוחדים של התפריט העשיר של השף לזארו לחוויה חושית שאין כמותה.

בין ה-22 ביולי ל-14 באוגוסט יבקרו במלון סומליירים מנוסים מיקבי האיים המובילים כדי להציג לאורחים את היינות המסקרנים ביותר, לפתוח עולם חדש של טעמים ולהכניס אותם לסודות של מסורת בת מאות שנים.

מחיר ללילה בחדר דלוקס זוגי עם בריכה וארוחת בוקר, ב- 20 ליולי 2022, עולה 1905 אירו.

Exit mobile version