Site icon IAS

מושל פלורידה ומשלחת בכירי ממשל, תיירות ועסקים מבקרת בישראל

רון דה סנטיס, מושל פלורידה ואמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות מציגים את הסכם שיתוף הפעולה החתום. צילום עוזי בכר

מושל פלורידה, רון דה סנטיס, אוהד נלהב של ישראל עומד בראש משלחת רמת דרג המבקרת בישראל. המשלחת של למעלה מ-100 נציגים כוללת בכירי ממשל, תיירות ועסקים. במהלך הביקור יחתמו הסכמים בין פלורידה לגופים פרטיים וממשלתיים בישראל.

אתמול (ב') נערך במתחם האירועים "ריברסייד" קוקטייל חגיגי לכבוד המשלחת בהשתתפות סוכני נסיעות ובכירים מענף התיירות. האורחים התקבלו כבר בכניסה לאירוע ע"י בובת ענק של מיקי מאוס ועמדת צילום, כשברקע הטירה המרכזית הממוקמת בפארק ממלכת הקסם (Magic Kingdom) בדיסני וורלד אורלנדואחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות במדינת פלורידה.

מושל פלורידה, רון דה סנטיס אמר כי תנועת התיירים הבינלאומיים לפלורידה גדלה ב- 25% בשבע השנים האחרונות והוא צופה עלייה נוספת במספר הישראלים שיגיעו למדינה הודות לטיסות הישירות המפעילה אל על מנתב"ג למיאמי, בנוסף לטיסות הישירות לאורלנדו שיחלו לפעול מחודש יולי הקרוב. "אני מאוד אוהב את הישראלים המגיעים לפלורידה מכוון שהם מבזבזים הרבה מאוד כסף ", הוסיף רון דה סנטיס..

מושל פלורידה הדגיש גם שתושבי מדינת פלורידה מעוניינים להגיע לביקור בישראל, מה שיגביר עוד יותר את המומנטום המיוחד לדבריו ביחסים החמים בין שתי המדינות, ארה"ב וישראל.

חני סובול, מנכ"לית התאחדות יועצי התיירות מקבלת את פני האורחים. צילום עוזי בכר

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות הגיע לכבד את המושל ואת המשלחת הגדולה ואמר לאורחים: " תודה לך המושל רון דה סנטיס ולמשלחת שהגיעה לישראל, אנו מאוד שמחים לארח אתכם. בישראל אנו חוגגים את השנה השלישית ברציפות של גידול במספר כניסות התיירים ובשנים האחרונות רשמנו זינוק במספרם  מ-2.9 מיליון ל-4.5 מיליון- שיא חדש".

אמיר הלוי ציין את חשיבותה הגדולה של ארה"ב בכלל ופלורידה בפרט במספר התיירים המגיעים לישראל. " יש לנו משרד ראשי בניו יורק בראשותו של אייל קרלין וחמישה משרדים נוספים המעידים על חשיבותה של ארה"ב כארץ מקור לתיירות נכנסת לישראל. בשנים האחרונות אנשים בעולם הבינו ששוק התיירות העולמי חייב להמשיך גם במקרים של פעולות טרור. זו בדיוק הסיבה שתנועת התיירים מיבשת אירופה לישראל גדלה משנה לשנה.

מנכ"ל משרד התיירות הזכיר כי ירושלים ותל אביב עומדות בראש קמפיין השיווק של משרדו. "שתי ערים נפלאות, בשילוב מזג אוויר מעולה , קולינריה עילית, 5 מרתונים ברחבי המדינה וחוף ים נהדר, אם כי אנחנו לא יכולים להתחרות אתכם פנה למושל והתבדח, אבל מה שבטוח שטמפרטורת המים פה היא כמו ג'קוזי בהשוואה לפלורידה".

מיד לאחר הנאומים פנו השניים, מושל פלורידה רון דה סנטיס ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי לחתום על הסכם לשיתוף פעולה וקידום התיירות לשתי המדינות.

דנה יאנג מנכ"לית visit florida ובריג’יד מקדונל, מנהלת שיווק בינלאומי בחברת דיסני. צילום עוזי בכר

אורחת חשובה נוספת שהגיעה לאירוע היא בריג’יד מקדונל, מנהלת שיווק בינלאומי בחברת דיסני שבאה לבשר לנוכחים על חידושים באתרים האייקונים של דיסני וורלד: " לפני כשנתיים הקמנו את  'מדינת פנדורה – העולם של אווטאר'   (Pandora – The World of Avatar) בפארק ממלכת החיות (Animal Kingdom)  שהיא חוויה מדהימה ובשנה שעברה השקנו בדיסני הוליווד סטודיוס את TOY STORY LAND – מתחם כולו הבנוי בהשראת הסרט צעצוע של סיפור. השנה אנחנו מאוד נרגשים להודיע כי נשיק את  מלחמת הכוכבים קצה הגלקסיה  (Star Wars: Galaxy's Edge). בדיסני וורלד אנחנו לא נחים לשנייה וכל הזמן יוצרים דברים חדשים וחוויות נרגשות עבור קהל המבקרים".

נערכה הגרלה בין סוכני הנסיעות בה ארבעה זוכים מאושרים ישתתפו בערב ההשקה של מתחם מלחמת הכוכבים קצה הגלקסיה וזוכה אחת, מאושרת במיוחד, עופרה מאפרת טורס, גרפה את הפרס הגדול: זוג כרטיסי טיסה למיאמי ואירוח של 4 ימים בפארקים של דיסני וורלד אורלנדו.

Exit mobile version