Site icon IAS

מוזיאון העתיד של דובאי נערך לפתיחה

מוזיאון העתיד של דובאי על קו הרקיע של דובאי. צילום Depositphotos

מוזיאון העתיד של דובאי (Dubai Museum of the Future) יפתח את שעריו מחר (ג' ה-22 בפברואר 2022), בנוכחות אורחים רבים מרחבי תבל. ממוקם ליד מגדלי האמירויות (Emirates Towers) בכביש שייח זיאד.

המבנה הוא "פלא ארכיטקטוני והנדסי, המשתרע בביטחון על העבר והעתיד ומיישם טכנולוגיה מתקדמת עם אמנות מסורתית", נמסר מרשויות איחוד האמירויות הערביות. המוזיאון נבחר לאחד מ-14 המוזיאונים היפים ביותר בעולם, בדרוג מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק.

על חזית המבנה מוטבעים מילות שירתו של השייח' מוחמד בן ראשיד אל מכתום בקליגרפיה של מטאר בן להאג'. צורתו הוא נתיב חדש הרחק מהמגדלים הגבוהים השולטים בקו הרקיע של העיר דובאי. עוצב על ידי Killa Design והוא מורכב מיותר מ-1,000 אלמנטים חיצוניים של פיברגלס ונירוסטה. בפנים האורחים ימצאו סביבה עתידנית סוחפת הממזגת מדע וטכנולוגיה. מחוץ למוזיאון יש גן עם 100 מיני צמחים המשקפים את המורשת והמגוון הביולוגי של איחוד האמירויות.

המוזיאון העתידני  יציג טכנולוגיות מתקדמות, כולל מציאות מדומה ורבודה, ניתוח ביג דאטה, בינה מלאכותית ואינטראקציה בין אדם למכונה. מוזיאון העתיד נבנה ביוזמה של קרן Dubai Future Foundation. הקרן הוקמה בשנת 2016 על ידי השייח' מוחמד בן ראשיד אל מקטום, ראש ממשלת איחוד האמירויות הערביות ושליט דובאי.

מחירי הכרטיסים מתחילים ב-145 דירהם לאדם, בעוד שילדים מתחת לגיל שלוש נכנסים בחינם. כניסת אזרחי האמירויות מעל גיל 60, אנשים עם מוגבלות ומטפל מלווה אחד יהיו ללא תשלום.

למידע נוסף באתר הרשמי: לחצו כאן

Exit mobile version