Site icon IAS

מדוע מתאים נופש בווילה לציבור הדתי?

וילה גרנד פאלאס- באדיבות פורטל הנופש VilotNofesh. צילום ארנולד בר

וילה גרנד פאלאס. באדיבות פורטל הנופש VilotNofesh. צילום ארנולד בר

נופש בווילה למשפחות דתיות? מסתבר שמשפחות שומרות מצוות שרוצות לצאת לחופשה, תוהות לא פעם איך נכון להן לעשות זאת, כי למען האמת, לא מדובר בעניין פשוט בדרך כלל. לכן, אם גם אתם מגיעים ממשפחה דתית וחושבים על חופשה שיכולה להתאים ולהיות נוחה עבור כל המשפחה – אנחנו לגמרי יכולים להבין את הדילמה שבה אתם נתונים. איפה הנופש יכול להיות מהנה יותר? ואיפה תוכלו להרגיש הכי בנוח שאפשר? אומנם כולנו רוצים לצאת מהשגרה, אך מצד שני יש דברים שלא נרצה לוותר עליהם גם בנופש, כמו ההרגלים שלנו והיכולות לשמור מצוות בצורה נוחה ככל האפשר.

החדשות הטובות הן שכיום, בכל מה שקשור לנופש כשר שמתאים גם למשפחות דתיות, יש הרבה יותר אפשרויות מאשר בעבר, כך שאין לכם סיבה לחשוש. אחת מהאופציות שהפכו ללהיט גדול ומקובל בשנים האחרונות זו האפשרות של נופש בווילה – וילות נופש פרטיות שמתאימות למשפחות דתיות, אז למה שלא תנסו גם אתם? אין זה מקרה שהרבה מכרים שלכם שבים ועושים זאת ואתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם תחזרו עם טעם של עוד.

כל היתרונות בווילה

הדבר הראשון, ואולי החשוב ביותר, שבגללו משפחות רבות בוחרות בנופש בווילה, זו שאלת הפרטיות. הפרטיות והשמירה על הצניעות הם שני הנתונים החשובים ביותר לציבור הדתי, מה שמסביר מדוע זו עשויה להיות בחירה טובה גם עבורכם. העניין הוא, שבמקום לחלוק חללים ציבוריים כמו חדר האוכל או את הגינה עם אנשים זרים – בווילות נופש כל השטח עומד לרשותכם. תוכלו להרגיש כך הרבה יותר בנוח ולא לחשוש שחלילה הפרטיות שלכם נפגעת או שמישהו מביט בכם כשאתם לבושים בצורה מסוימת, כך שברור מדוע וילות נופש יכולות להוות את האופציה הטובה ביותר שיש לחופשה מיוחדת.

וילה גרנד פאלאס, מתאימה לציבור הדתי. צילום ארנולד בר

כל התנאים שאנשים דתיים צריכים במקום אחד

אנשים שאינם דתיים לא חושבים כלל על שאלות כמו מה המרחק בין הווילה ובין בית הכנסת או האם יש שעון שבת במקום. לעומת זאת, מי שדתי ירצה לדעת שהוא יוצא לחופשה שממנה הוא יוכל להגיע לבית הכנסת כמה שיותר מהר ובצורה כמה שיותר נוחה. לכן חשוב לדעת שיש היום הרבה מאוד וילות נופש שמיועדות לציבור הדתי ושחלק ממה שהן מציעות זו הקרבה לבית הכנסת. בנוסף לכך, בדרך כלל וילות נופש שמתאימות גם לדתיים כוללות כמובן מיחם לשבת, פלטת שבת ואפילו מעלית שבת. חלק ממה שהופך את הווילות הללו למושלמות עבור הציבור הדתי, היא העובדה שאין צורך להרגיש לא בנוח כאשר מתחילים לשאול שאלות כאלה את בעל הבית. כלומר, בעל הבית יודע בוודאות מה זו מיטה יהודית ולמעשה הוא דואג לכך שיהיו מיטות יהודיות בווילה גם בלי בקשה מיוחדת של האורחים. כל הרעיון ביציאה לחופשה הוא להרגיש כמה שיותר בנוח ולכן, אם אפשר לבחור בווילה שבה מכירים את הצרכים שלכם ודואגים להם מראש, למה שלא תעשו זאת?

וילת נופש לדתיים עם בריכה פרטית מפנקת

הסיבה הנוספת שבגללה משפחות רבות כל כך בוחרות בשנים האחרונות באופציה של וילות נופש לציבור הדתי, זו העובדה שיש גם אפשרות לשכור וילות עם בריכה פרטית. כאן כבר מדובר על פינוק של ממש ואשר עושה את ההבדל בין בתי המלון ובין הווילות הפרטיות. כלומר, נכון שגם בתי מלון מצויידים בבריכות שחיה מפוארות, אך בהן אין בדרך כלל הפרדה בין גברים לנשים. זה אומר שלא כל הציבור הדתי יוכל להרגיש בנוח לשהות בבריכה כזו ולכן בדרך כלל משפחות דתיות לא ממש ייהנו מהאבזור הזה. לעומת זאת, כאשר מדובר על וילה עם בריכה פרטית, החיים נראים אחרת, שכן כאן מדובר על מקום שבו כל הבריכה עומדת רק לשימושכם! לא תצטרכו לראות ולהיראות, מה שאומר שתוכלו להשתמש בבריכה בדיוק בדרך הנוחה לכם, מבלי שאתם חשופים לביקורת או למבטים. יתרה מכך, בדרך כלל בווילות שמיועדות לציבור הדתי ושיש בהן בריכה, היא אינה גלויה לעין. פירוש הדבר שגם אם אנשים יעברו על יד הווילה – אין שום סיכוי שהם יראו אתכם כאשר תרחצו בבריכה ולכן הפרטיות שלכם תישמר גם במובן הזה.

הבריכה של וילה גרנד פאלאס. שומרת על הפרטיות. צילום ארנולד בר

איך תדעו באיזו וילה כדאי לכם לבחור?

עכשיו, אחרי שראינו שיש לא מעט סיבות שבגללן כדאי למשפחות דתיות לחשוב על האופציה של שכירת וילות נופש בצפון, בדרום או בכל מקום אחר, אתם בוודאי תוהים כיצד לבחור את הווילה הכי טובה שיש. כמובן שיש סוגים רבים של וילות והן גם שונות אלה מאלה במחיר, מה שמעורר את השאלה כיצד נכון יהיה לבחור את הווילה המושלמת עבורכם. האם אתם רוצים וילה שתהיה כמה שיותר גדולה? או שאולי מה שחשוב לכם יותר אלה התנאים ופחות הגודל? שימו לב שווילות שמיועדות לציבור הדתי כוללות תמיד גם מטבח כשר והפרדה בין סכו"ם של חלב ובשר, כך שגם במובן זה אין לכם סיבה לחשוש. מה שבטוח הוא שכן כדאי להשקיע בבחירת הווילה המתאימה לכם ביותר, כי הדבר האחרון שתרצו הוא לחזור מהחופשה בידיעה שלא יצאתם מספיק מרוצים. כל אדם שיוצא לחופשה – בין אם הוא דתי ובין אם הוא חילוני – רוצה להרגיש שקיבל תמורה מלאה לכסף ששילם. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב את הנושא ולראות שאתם לא בוחרים וילה בצורה שרירותית. למעשה, כאשר אתם מחפשים וילה, כדאי שתבדקו איזה ציון נתנו לה משפחות דתיות אחרות שכבר שהו בה, כי זו הדרך הטובה ביותר שיש להבטיח שאתם בוחרים נכונה ושבסופו של דבר תחזרו מרוצים, וזו למעשה גם המטרה שלנו.

הכתבה נכתבה באדיבות פורטל הנופש VilotNofesh האיכותי.

Exit mobile version