Site icon IAS

"ליטא. קחו את הזמן": לילה שלישי חינם לתיירים המגיעים לביקור

ליטא מציעה חופשה עירונית ומלהיבה לצד טבע ירוק וחיי תרבות עשירים. צילום לשכת התיירות של ליטא

כשהעולם מתחיל להתעורר מחדש, זה בדיוק הזמן לטוס לליטא, המציעה חופשה עירונית ומלהיבה לצד טבע ירוק וחיי תרבות עשירים ותוססים. בקמפיין חדש שנועד לעודד תיירים להגיע למדינה, היא מעניקה 10,000 לילות חינם בסתיו הקרוב, באחד מ-500 מלונות ואתרי נופש נבחרים ברחבי המדינה

הקורונה אמנם עוד כאן, אבל ענף התיירות בכל העולם מתחיל להרים את ראשו ולספק פתרונות בטוחים ואפשריים לטיולים וחופשות. אחת המדינות אשר פתחה ראשונה את גבולותיה בפני ישראלים היא ליטא, אשר הטיסה אליה אינה מחייבת בידוד הן בהגעה אל היעד והן בחזור לארץ כל עוד אתם מחזיקים בתעודת מתחסן או מחלים.

במטרה למשוך עוד תיירים למדינה, התאחדו יחד כ-500 ספקי לינה עם כוחות משרד הכלכלה והחדשנות ובשיתוף הסוכנות הלאומית לפיתוח תיירות ויצאו בקמפיין תיירותי חדש המציע הצעה אטרקטיבית במיוחד: לילה שלישי בחינם בהזמנת שתי לילות ויותר ברצף, המבצע יימשך בין התאריכים מהיום ועד 8 בנובמבר 2021.

הקמפיין הנושא את הסלוגן "ליטא. קחו את הזמן", מציע 10,000 לילות חינם בסך הכול, בסכום של עד 65 אירו ללילה, בקמפיין משתתפים כ-500 אתרי תיירות מגוונים ביניהם מלונות, צימרים, דירות נופש וספקי לינה נוספים, המזמינים אתכם להגיע לחקור את נופי המדינה, נפלאות הערים הגדולות, ואת קו החוף המקסים של הים הבלטי.

דף הקמפיין מופץ בבאנרים שמופיעים ברחבי הרשת וסביר שיופיעו למי שמחפשים ומתעניינים בליטא. כדי ליהנות מההטבה, תוכלו על ידי לחיצה על הבאנר להגיע לדף הייעודי של הקמפיין, אז תקבלו  קוד ייחודי ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלכם. לאחר שתזמינו שלושה לילות או יותר ישירות מאחד מ -500 ספקי הלינה בליטא, יוצע לכם הלילה האחרון בחינם.

"הקמפיין מסמל שיתוף פעולה פעיל בין עסקים ליטאיים לממשלה, כדי לקיים ולשקם את תעשיית התיירות בין גלי המגיפה, כמו גם לתת לתיירים בינלאומיים זמן נוסף לטייל במדינה", כך אושרינה ארמונאיט, שרת הכלכלה והחדשנות, "ליטא, הממוקמת ממש בלב אירופה, עשירה בטבע בלתי נגוע, מטבח איכותי וחיי תרבות בלתי נגמרים. למה שלא להאריך את הטיול עוד קצת ולהתפנק בחוויה ליטאית מלאה?”

בהתחשב בכך שליטא קומפקטית מבחינת הגודל, השהות של שלושה לילות ומעלה בהנחה משמעותית, מספקת הזדמנות מושלמת למטיילים לחוות את כל מה שיש לה להציע: שלושת הערים הגדולות: וילנה, בירת המדינה התוססת הידועה בעיר העתיקה הבארוק שלה ובסצינת האוכל התוססת; קובנה, העיר השנייה בגודלה בליטא המאופיינת בארכיטקטורה מודרניסטית ואמנות רחוב; וקלייפדה, עיירת נמל נינוחה הממוקמת נגיעה מהרצועה הקורונית (Curonian Spit), אחד מאתרי הטבע המפורסמים ביותר במדינה.

וילנה, בירת ליטא במלוא יופייה. מרכז העיר העתיקה. צילום לשכת התיירות של ליטא

יום נוסף בליטא מציע גם הזדמנות לחיות כמו מקומיים. הסתיו היא העונה מושלמת לציד פטריות, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים וחקירת מסורות עתיקות של סאונה ליטאית. פודי'ס ישמחו לטעום מאכלים עונתיים השולטים בתפריטי מסעדות TOP 30 במדינה, בעוד סצנת המבשלות המקומיות תשמח את חובבי הבירה.

חשוב לציין שכל פעילויות התיירות, המסעדות, הברים והתחבורה הציבורית פתוחים בליטא לחלוטין, עם מגבלות מינימליות לשמירה על נהלי הקורונה. למידע  מידע נוסף אודות המצב COVID-19 והנחיות נסיעה זמינים, תוכלו למצוא כאן.

Lithuania Travel היא הסוכנות הלאומית לפיתוח התיירות האחראית על שיווק וקידום התיירות בליטא ופועלת תחת משרד הכלכלה והחדשנות. מטרתה האסטרטגית – העלאת המודעות לליטא כיעד תיירותי אטרקטיבי ולעודד נסיעות נכנסות ופנימיות. הסוכנות משתפת פעולה באופן הדוק עם עסקים וארגוני תיירות, מציגה מוצרי תיירות ליטאיים, שירותים וחוויות במדיה חברתית ודיגיטלית, מסעות עיתונאים, בתערוכות נסיעות בינלאומיות ואירועי .B2B חברת GBD מייצגת את הסוכנות בישראל.

למידע נוסף בקרו ב – http://www.lithuania.travel/ או בדף הפייסבוק Lithuania Real is beautiful

Exit mobile version