Site icon IAS

לופטהנזה תפעיל טיסות חורף מנמל התעופה רמון

מטוס לופטהנזה בנמל התעופה רמון. צילום יוד צילומים

החל מאתמול, יום א', 27 באוקטובר 2019, חברת התעופה לופטהנזה, העומדת בראש קבוצת התעופה הגדולה באירופה, תפעיל קו חדש משדה התעופה הבינלאומי 'רמון' באילת לפרנקפורט, ממנה ניתן יהיה להמשיך ליעדים נוספים באירופה וכן למגוון יעדים ארוכי טווח. הטיסה תמריא בכל יום א', בשעה 16:20  ותנחת בפרנקפורט בשעה 20:15.

לרגל השקת הקו, מציעה החברה מחירים מיוחדים למגוון יעדים כגון:

ניתן לשלב טיסות גם עם המראות או נחיתות בנתב"ג (המראה מאילת וחזרה לתל אביב או להיפך) וכן לשלב את הטיסות עם שאר החברות בקבוצת לופטהנזה.

מידע נוסף ופרטים ניתן למצוא באתר lufthansa.com או לקבלם באמצעות מרכז השירות של קבוצת לופטהנזה בטלפון: 03-9058049. את ההזמנות ניתן לבצע דרך ערוצי המכירה הישירים של הקבוצה או באמצעות סוכני הנסיעות.

מטוס לופטהנזה במהלך נחיתה בנמל התעופה רמון. צילום יוד צילומים

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מסר כי: "אנו שמחים להרחיב את פעילות הקבוצה בישראל ולפעול לראשונה בשדה התעופה החדש 'רמון'. הקו החדש יעניק לתושבי הדרום דרך קלה ונוחה להגיע לאירופה וכן למגוון יעדים ארוכי טווח במחירים תחרותיים. כמובן שזוהי גם הזדמנות מצוינת עבורנו לתרום לתיירות הנכנסת ולהביא ארצה תיירים מכל רחבי העולם."

קבוצת לופטהנזה, היא אחת מקבוצות התעופה הגדולות באירופה. הקבוצה שואפת להיות "הבחירה הראשונה בתעופה" עבור לקוחותיה, עובדיה, בעלי המניות ושותפיה. הערכים החשובים של הקבוצה הם הבטיחות, האיכות, האמינות והחדשנות והינם בראש סדרי העדיפויות של כל פעילותה העסקית.

Exit mobile version