Site icon IAS

לופטהנזה מציעה חוויות קולינריות חדשות: "טועמים HEIMAT"

"טועמים HEIMAT", חוויות קולינריות חדשות בחברת לופטהנזה. צילום לופטהנזה

נוסעי מחלקת עסקים של חברת לופטהנזה יוכלו ליהנות, החל מה-1 בספטמבר 2021, מחוויה קולינרית חדשה ומגוונת "טעימות HEIMAT", בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים.

חברת לופטהנזה בשיתוף פעולה עם חברת הקייטרינג Gategroup מזמינות את נוסעי מחלקת עסקים למסע קולינרי המבוסס על המטבח הגרמני המסורתי עם נגיעות קולינריות מודרניות מרחבי העולם. התפריטים ישתנו מידי שבוע ונותנים מענה לצרכיהם של הנוסעים המחפשים מגוון רחב יותר של תפריטים.

הקונספט החדש "טעימות HEIMAT" כולל קלאסיקות גרמניות בעלות מרכיבים יוצאי דופן: לדוגמא, סלט שרימפס עם טרין סלק ותפוחי אדמה, בהשראת רוח הים של המבורג, גרסה חדשה למנה המסורתית "לייפציגר אלרליי" ("Leipziger Allerlei")- סלט עוף עם סלרי, ערער ואגוזי מלך שחורים ועוד. כל המנות נוצרו עבור חברת לופטהנזה בלבד על ידי השפים הצעירים ג'וליה קומפ ודניס פוצרט וצוות הקולינריה של קבוצת  Gategroup.

בנוסף, דגש חזק של קיימות ותזונה בריאה הוטמע בתפריט. מוצרים המגיעים מאזורים סביב פרנקפורט ומינכן ומוגשים טריים מידי יום. הנוסעים יוכלו גם ליהנות ממגוון רחב של לחמים ולחמניות מסורתיים ואפויים במקום. כמו כן, לא יהיה שימוש בפלסטיק חד פעמי.

למידע נוסף, לחצו כאן

נוסעי מחלקת עסקים בלופטהנזה נהנים מתפריט חדש. צילום לופטהנזה
Exit mobile version