Site icon IAS

לוט איירליינס חוזרת לנתב"ג ב-01 באוגוסט 2020

לוט איירליינס . צילום יח"צ

חברת לוט פוליש איירליינס (LOT Polish Airlines), חברת התעופה הלאומית של פולין, מתכננת מ-1 באוגוסט 2020 להפעיל טיסה יומית בקו ורשה – ת"א – ורשה במטוסי אמברייר 195E.

היום הראשון של חודש יולי היה תאריך מיוחד כאשר LOT חידשה את טיסותיה הבינלאומיות הראשונות מאז השעיית טיסות הנוסעים באמצע מרץ. החברה מרחיבה את מגוון היעדים על ידי התאמת לוחות הזמנים לתקנות המנהליות הנוכחיות. נכון לחודש יולי, רשת מסלולי הטיסה של LOT תכלול את הטיסות הראשונות לטווח ארוך: קנדה, דרום קוריאה ויפן, כמו גם טיסות לבריטניה, אלבניה, מונטנגרו ואוקראינה.

הנוסעים הראשונים טסו בתחילת חודש יולי גם לברלין, אמסטרדם, דיסלדורף, ברצלונה, פראג, בודפשט, וילנה, קייב, דוברובניק, ספליט. וינה ואוסלו. ב -3 ביולי התחיל קמפיין הקיץ #SummerWithLOT והנוסעים יכלו להתחיל לתכנן את נסיעותיהם גם מחוץ לאירופה. בנוסף, לוט החלה להפעיל טיסות גם לשלוש ערים בצפון אמריקה ואסיה:

טורונטו – משלוש לשבע טיסות שבועיות.

סיאול – משתיים עד חמש טיסות שבועיות.

טוקיו נריטה – משתיים עד שלוש טיסות שבועיות.

כל הטיסות לטווחים ארוכים יופעלו משדה התעופה שופן ורשה. בנוסף, LOT תשיק גם טיסה מבודפשט לסאול, פעם בשבוע, החל מה – 20 ביולי.

"למרות המגבלות אנו מרחיבים את נתיב רשת הטיסות משבוע לשבוע, ומשלימים את הטיסות המקומיות והבינלאומיות שהתחדשו עם יעדי חופשה פופולריים וכעת גם עם קווי טיסה ארוכי טווח. מנתוני המכירות הראשונות עולה כי הנוסעים מעוניינים לצאת לחופשה וישמחו לבלות את זמנם בחו"ל. תוך שבוע מרגע הקמפיין #SummerWithLOT, קמפיין הקיץ הגדול ביותר בתולדות LOT Polish Airlines, מכרנו למעלה מ -130,000 מושבים לנוסעים בודדים ולמפעילי טיולים. קווי טיסה רבים כבר אזלו, ואנחנו מתכננים להגדיל את התדירות במסלולים שנבחרו. יחד עם זאת, יש עניין רב ביעדים חדשים, שלא הצענו עד כה מוורשה", אמר מיכאל פיג'ול (Michał Fijoł), חבר מועצת המנהלים הפולנית של פולין, מנהל מסחרי ראשי.

עם הטיסות החדשות לטווחים ארוכים, לוח הטיסות הבינלאומי של LOT ליולי ואוגוסט יכסה למעלה מ- 70 יעדים פופולריים, כאשר למעלה מ- 30 יוצעו במסגרת קמפיין #SummerWithLOT. רשת מלאה של כ -250 טיסות שבועיות זמינות משדה התעופה שופן ורשה. הנוסעים יכולים להגיע בנוחות לעיר הבירה באמצעות כ- 30 טיסות פנים הזמינות מדי יום. טיסות המוצעות כחלק מקמפיין #SummerWithLOTsummer כוללות גם שדות תעופה אזוריים – קרקוב, ורוצלב, פוזנן, גדנסק, שצ'צ'ין,רז'שזוב, בידגושץ', קטוביץ' ולובלין.

לובלין המרשימה. צילום לשכת התיירות של פולין

כמו כן, יעדים נוספים יפתחו במהלך החודש:

לונדון הית'רו  – טיסה יומית מה -15 ביולי ועד סוף יולי ופעמיים ביום החל מאוגוסט.

טירנה – פעמיים בשבוע מוורשה , פעם בשבוע מגדנסק וקטוביץ .

מונטנגרו – ארבע פעמים בשבוע מוורשה לפודגוריצה , פעמיים בשבוע מוורשה לטיווט  ופעם בשבוע מפוזנן לפודגוריצה .

אוקראינה – פעמיים ביום מוורשה לקייב-בוריספול ומורשה לאודסה .

"המצב הנוכחי מכריח אותנו להסתגל למציאות החדשה כמו תקנות מינהליות לאומיות, הגבלות בינלאומיות והליכי ביטחון. לאחר מספר חודשים של השעיית הטיסות אנו ב- LOT עובדים באופן אינטנסיבי על שחזור יכולת התפעול המלאה. נכון לעכשיו הנוסעים יכולים כבר ליהנות מכ -250 טיסות שבועיות והמספר גדל. שבועות ספורים לאחר חידוש טיסות הנוסעים  חזרנו להפעיל כמעט 70% מהיעדים שתוכננו לשנת 2020, כולל כמה עשרות טיסות בינלאומיות וטיסות ראשונות לטווחים ארוכים. אנו רוצים שהנוסעים שלנו יוכלו לטוס  רחוק יותר ובנוחות גדולה יותר. זו כעת המטרה העיקרית של הפעילות התפעולית שלנו", אמר רפאל מילצ'רסקי (Rafał Milczarski), מנכ"ל חברת LOT Polish Airlines.

לוט מציינת כי עקב המצב הבלתי יציב , על הנוסעים לבדוק את המגבלות הקיימות במדינה שאליה הם מתכוונים לטוס לפני שהם רוכשים כרטיס טיסה. תקנות אלה משתנות ללא הרף וחברת התעופה אינה יכולה להטיס נוסעים שאינם עומדים בקריטריונים.

Exit mobile version