Site icon IAS

כ-20 תחנות מידע והסברה יוצבו לציבור המטיילים ברחבי הארץ

צילום ניר נדיבי רשות הטבע והגנים

המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים, יפעילו כ-20 תחנות מידע והסברה במהלך חודש אוגוסט, באזורי הטיול המבוקשים, למען ציבור המטיילים. השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, אומרת שתקופת בין הזמנים וחג הקורבן יביאו רבים מאזרחי ישראל לצאת ולטייל בגנים הלאומיים. המטיילים מוזמנים לעצור בתחנות המידע וההסברה, לפגוש את מדריכי רשות הטבע והגנים ולקבל מהם המלצות על מסלולי טיול באזור.

גמליאל: "הפסולת פוגעת בנוף ובחיות הבר, ולכן עלינו לשמור על הניקיון כשאנחנו יוצאים לטייל בטבע". תחנות של המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים, יפעלו בין התאריכים ה-31 ביולי ועד 19 באוגוסט, במטרה לתת למטיילים המלצות ומידע על מסלולי הטיול, ערכי טבע, נוף ומורשת באזור יחד עם כללי הטיול הבטוח.

לדברי מזי מגנאג'י מוסקוביץ, מנהלת אגף ההסברה ברשות הטבע והגנים: "כמדי קיץ, גם השנה אנו נערכים עם הצבת תחנות מידע והסברה בכניסה למסלולי טיול המבוקשים ביותר, בגנים הלאומים ושמורות הטבע, שלא בתשלום, ובהם צפוי ביקור של מטיילים רבים מהמגזרים השונים בחברה הישראלית. השנה אנחנו צופים במסלולי הטיול עוד יותר מטיילים משנים עברו, בשל העובדה שכולנו נשארים בארץ ובשל העובדה שתקופת בין הזמנים וחג הקורבן, מתחילים באותו זמן.

המדריכים אף יזכירו למטיילים גם את כללי הטיול הבטוח, כדי שישובו בשלום מהמסלול ויחלקו להם שקיות אשפה. אנחנו שבים ומזכירים למטיילים לקחת את האשפה איתם עד נקודת איסוף האשפה המסודרת מחוץ למסלול, ולא להשאיר שקיות אשפה במקומות מרוכזים –  בכך נתרום כולנו לשמירת שלומן של חיות הבר ונדאג שגם לבאים אחרינו יישאר מסלול טיול נקי ומזמין".

המידע על מיקומי תחנות המידע וההסברה של המשרד להגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים, דרכי ההגעה אליהן ושעות פעילותן, מופיע וזמין גם באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים ובמוקד הרשות שמספרו 3639*

 

Exit mobile version