Site icon IAS

יפן עוצרת כניסת זרים בעקבות הווארינט החדש של נגיף הקורונה

טוקיו יפן. צילום freepik

אתר האינטרנט thejapantimes מדווח כי ממשלת יפן הודיעה היום (שבת) כי תאסור כניסות חדשות של כל האזרחים הזרים מרחבי העולם, החל מה- 28 בדצמבר ועד סוף חודש ינואר 2021. אזרחים יפנים וזרים המתגוררים ביפן המבצעים נסיעות עסקים קצרות טווח לחו"ל יורשו לצאת ולהיכנס שוב לאחר בדיקות.

הידיעה הגיעה באותו יום בו יפן אישרה כי שני אנשים נוספים נדבקו בווארינט החדש של נגיף הקורונה, המדבק יותר מהזן המקורי. השניים, המאושפזים בטוקיו, הם גבר בשנות ה -30 לחייו שחזר ליפן מבריטניה ב- 16 בדצמבר ואישה בשנות ה -20 לחייה שלא ביקרה בחו"ל, על פי דיווח משרד הבריאות היפני. האישה היא קרובת משפחה של האדם שביקר בבריטניה.

בנוסף, יפן אישרה היום על 3,877 מקרים של חולי קורונה, שיא יומי חדש, שכן טוקיו וכמה אזורים אחרים המשיכו לדווח על המספר הגבוה ביותר של חולים  בתקופה האחרונה. בטוקיו מספר החולים החדשים הגיע ל -949, ועבר לראשונה את סף ה- 900, בעוד שיא התחלואה היומית נרשם במחוזות Miyagi, Tochigi, Shiga ו- Kyoto.

על פי נתוני משרד הבריאות היפני, מספר המתים מנגיף COVID-19 עלה גם הוא ב -45 ל -3,245. מספר חולי COVID-19 עם תסמינים קשים עלה ב -10 מאתמול ל -654, ורשם שיא חדש.

Exit mobile version