Site icon IAS

ייזום הפקות תוכן מקוריות לתמיכה בתיירות באילת

תמיכה בתיירות לאילת. צילום גלי לוויטה

במטרה לתמוך בעסקי התיירות המקומיים ולהביא לתנועת נופשים ולחשיפה שלהם, פתחו עיריית אילת ותאגיד התיירות אילת ביוזמה חדשנית וייחודית, אשר זוכה להתלהבות ולהיענות גבוהה מצד עסקי התיירות המקומיים. בקול קורא, שפורסם בימים אלה, מזמינות העירייה ותאגיד התיירות את בעלי העסקים, תושבי אילת בלבד, ליצור פעילות תוכן מעניינת ואטרקטיבית עבור הנופשים שיגיעו להתארח בעיר בחודשים יולי אוגוסט, בתחומי תרבות ואמנות, קולינריה, ספורט, פנאי וכו'.

"זהו מהלך חסר תקדים, אשר מעיד על המחוייבות של העירייה לתושביה ועל הערבות ההדדית שמניעה את פרנסי העיר", אומר אלי לנקרי, סגן ומ"מ ראש העיר ויו"ר תאגיד התיירות אילת. אתר תיירות כגון מועדון, בר, מסעדה, חוף ים, מועדון צלילה, יאכטה, ספורט ימי או כל עסק תיירותי אחר, שייזום פעילות בעלת פוטנציאל להגברת התיירות, והכניסה אליה תהיה חינם, יזכה בתמיכה של 50% מעלות ההפקה, ועד 20,000 שקלים לארוע.

"ההיענות לפרסום שלנו היתה מדהימה. מיד הוצפנו בפניות וברעיונות לאירועי תוכן כמו קבלת שבת ואירועים של מוזיקה יוונית בחופים, אירוח של שפים וסומליירים במסעדות ובחנויות יין, הרצאות על הבר, מופעי מוזיקה קטנים ועוד ועוד", אומר יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות אילת. האירועים יידרשו, כמובן, לעמוד בדרישות התו הסגול.

Exit mobile version