Site icon IAS

יונייטד איירליינס פותחת את טרקלין החברה הגדול בארה"ב

הטרקלין החדש של יונייטד איירליינס בנמל התעופה ניוארק. צילום יונייטד

יונייטד איירליינס הודיעה על פתיחתו של הטרקלין United ClubSM – הגדול ביותר של החברה בתחומי ארה"ב. גודלו 2787 מ"ר ממוקם בנמל התעופה ניוארק ליברטי, בטרמינל C3 ליד שער C123 ויפתח ביום החופשה של יום הזיכרון (Memorial Day) הצפוי להיות אחד מסופי השבוע העמוסים ביותר.

"ככל שיותר ויותר לקוחות חוזרים לטוס, יונייטד מחויבת לספק חווית לקוח מעולה במטוסים ומחוצה לו, במיוחד בנמלי התעופה העמוסים מידי יום", אמר אהרון מקמילן (Aaron McMillan), מנהל אירוח ותכנון של יונייטד איירליינס. "הטרקלין החדש שלנו בניוארק מעוצב בקפידה כשהלקוח בחזית עם ציורי קיר ותפאורה המשקפים את הקהילה המקומית. נושא העיצוב ומחויבות ליצירת חוויה בהשראה מקומית יהוו את התקדים לפתיחת טרקלינים ושיפוצים עתידיים ברחבי הרשת שלנו."

הטרקלין החדש יציע כ-500 מקומות ישיבה על פני מתחמי מנוחה, עבודה, סעודה ומפגשים חברתיים. הנוסעים יוכלו להתרענן באחת משש סוויטות המקלחת בסגנון ספא המצוידות במוצרי סאנדיי ריילי. בית הקפה יהיה מיואש על ידי בריסטה מקצועי ויציע קפה איכותי מתערובת ייחודית של חברת אילי העשויה ממאה אחוז פולי ערביקה.

הטרקלין יהיה בעיצוב מודרני והנוסעים יוכלו ליהנות מנוף קו הרקיע של מנהטן, מצויד בפרטי ריהוט ותפאורה מיצור מקומי. סריקה עצמית בכניסה, לגישה מהירה ואינטרנט אלחוטי מהיר חינמי. כחלק ממחויבות החברה לקיימות, חומרי הבנייה של הטרקלין הם ברי קיימא ובוצע שדרוג של איכות האוויר וחומרי הניקוי. בטרקלין החדש גם שני ציורי קיר שיוצרו על ידי אמנים מקומיים, גילברט הסיאו ודליה אלסייד.

סריקה עצמית בכניסה לטרקלין החדש של יונייטד איירליינס. צילום יונייטד

"מוזיאון ניוארק לאמנות מתכבד להיות חלק מהמחווה המדהימה הזו לקהילה שלנו ולעיר שלנו", אמרה לינדה הריסון (Linda Harrison), המנהלת והמנכ"לית של מוזיאון ניוארק לאמנות. מי ייתן ויצירות האמנות האדירות הללו יהוו השראה ויזכירו לתושבינו ולמבקרים שלנו את תפקידו של ניוארק כמרכז תרבותי למצוינות אמנותית וטיפוח קהילתי. אנו כל כך גאים לתרום לחשיפה המרגשת הזו ולחלוק כבוד לעיר המיוחדת שלנו עם שתי יצירות האמנות יוצאות הדופן הללו."

הטרקלין של יונייטד בניוארק הוא הראשון מתוך סדרה של טרקלינים שנפתחים עם העיצוב והציוד החדש של המועדון. זה חלק מהמחויבות המתמשכת של יונייטד לשפץ ולהציג טרקלינים חדשים של טרקליני יונייטד ברחבי הרשת שלה ולספק חווית מותג מודרנית יותר של יונייטד. למידע נוסף על טרקליני יונייטד, לחצו כאן.

Exit mobile version