Site icon IAS

יום האוקיינוסים הבינלאומי מצויין במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט

זנב של לוויתן כחול. צילום עמוס נחום

הקרנת סרטו של יונתן ניר "תמונת חייו" על הצלם התת ימי עמוס נחום, בליווי שיח עם יוצר הסרט, יונתן ניר, ועם הצלם, עמוס נחום, והרצאה של ד"ר עמרי ברונשטיין, יציינו את יום האוקיינוסים הבינלאומי, המתקיים מדי שנה ברחבי העולם, ב- 8 ליוני, במטרה להעלות את המודעות לצורך לשמור על סביבה חשובה זו. סביבת הים והאוקיינוסים, מספקת לבני האדם משאבים רבים. לא רק מזון, פנאי וספורט, אלא גם מגוון ביולוגי עצום, ויסות מזג האוויר ואספקת חמצן אטמוספרי. האירוע יתקיים באודיטוריום המוזיאון והוא פתוח לקהל הרחב.

בתוכנית:

17:05-17:00 דברי פתיחה

17:25-17:05 ד"ר עמרי ברונשטיין: מסע בין כוכבים – החיים הסודיים של קווצי העור

17:30-19:25 הקרנת הסרט זוכה הפרסים "תמונת חייו", על הצלם התת-ימי עמוס נחום, ושיחה עם יוצר הסרט, יונתן ניר, ועם עמוס נחום.

ד"ר עמרי ברונשטיין הוא חוקר במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט וממובילי המחקר העולמי על קווצי עור. מחקריו עוסקים בהיבטים אקולוגיים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של ביולוגיה מולקולרית, מיקרוסקופיה וצילום. עמוס נחום הוא מגדולי צלמי הטבע והצלמים התת-ימיים בעולם. בעבודתו מדגיש עמוס את ההרמוניה והיופי של חיות הבר, ותמונותיו מקרבות את הטבע, ובעיקר חיות גדולות ונדירות, אל הקהל הרחב.

יונתן ניר, יוצר הסרט, הוא מרצה בעל ניסיון של יותר מ-1,300 הרצאות בעשור האחרון, והמפגש איתו משלים את הצפייה בסרט. הסרט "תמונת חייו", בהפקתה של ננסי ספילברג, הוא תיעוד מרהיב, ועם זאת אינטימי, של חייו ועבודתו של עמוס נחום. הסרט צולם במשך 10 שנים לכל רוחבו ואורכו של כדור הארץ – מאנטארקטיקה לבוטסואנה, לנורווגיה, לאמזונאס ולבסוף לקוטב הצפוני.

יום רביעי, 8 ביוני בשעה 17:00

האודיטוריום ע"ש פביאן-סיריל בואסון

הרשמה ללא עלות: לחצו כאן

Exit mobile version