Site icon IAS

טיסת מחוסני קורונה של חברת אמירייטס

צוות מטוס אימירייטס בטיסה מספר EK215 ללוס אנג'לס מחוסנים לקורונה. צילום אמיריטטס

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי הייתה אתמול (א', ה-21 בפברואר 2021) מבין חברות התעופה הראשונות בעולם להפעיל טיסה שבה כל הצוות שבא במגע עם הנוסעים היה מחוסן לקורונה.

טיסה מספר EK215 ללוס אנג'לס יצאה מדובאי בשעה 08:30, כאשר 70 אנשי צוות הכוללים את עובדי הצ'ק אין, אבטחה, טרקלין העסקים ומחלקה ראשונה, האחראים על הכבודה, כל הצוות הטכני שטיפל במטוס, מהנדסים, טייסים ודיילים היו מחוסנים לקורונה. קבוצת אמירייטס החלה את הליך חיסוני  עובדי החברה לפני כחודש ועד לרגע זה חוסנו כ-26,000 עובדי החברה, 44% מכלל העובדים.

עאדל אל רדה (Adel Al Redha), מנהל התפעול הראשי בחברת התעופה אמירייטס אמר: "כוח העבודה המבצעי שלנו נמצא בחזית תעשיית התעופה, ומסייע לאנשים להגיע לאן שהם צריכים ולהעביר מטען חיוני לקהילות גלובליות. הגנה על אנשינו בחיסונים חשובה עבורם, עבור הקהילה שלנו, עבור התנהלות חלקה של פעולותינו, וגם עבור לקוחותינו מכיוון שהיא מכניסה שכבת הגנה נוספת כאשר הם טסים איתנו."

אל רדה הוסיף: "בתחילת המגפה, אמירייטס יישמה אמצעי בטיחות מתוגברים כדי להגן ולתעדף את בטיחות לקוחותינו ועובדינו בכל שלבי הטיסה, ועם ההתקדמות המהירה של תוכנית החיסונים מרבית טיסותינו יפעלו בקרוב עם עובדי קו קדמי מחוסנים לחלוטין. אנו גם בטוחים שכאשר יותר אנשים יהיו מחוסנים, בשילוב עם אמצעי בטיחות, נוכל להקל בפתיחת הגבולות של מדינות רבות. "

איחוד האמירויות, היא אחת המדינות עם שיעור המתחסנים הגבוה בעולם. עד כה, באיחוד האמירויות ניתנו למעלה מ -5.4 מיליון מנות חיסון לקורונה, מדורגת השנייה בעולם אחרי ישראל ביחס למספר התושבים.

דיילי מחלקה ראשונה בחברת אמירייטס מחוסני קורונה בטיסה ללוס אנג'לס. צילום אמירייטס
Exit mobile version