Site icon IAS

טורקיש קרגו מגדילה את נתח השוק ומציעה פתרון דיגיטלי חדש

טורקיש קרגו: שיאים חדשים. צילום אתר טורקיש

לפני כשלושה שבועות דיווחנו כי טורקיש איירליינס, לפי רישומי יורוקונטרול, רשמה שיא אירופי לראשונה, 400 טיסות באזור בעידן הקורונה. כעת מדווחת חברת התעופה הלאומית של טורקיה על שיא חדש:

מנתונים לחודש מאי שפורסמו על ידי (WACD (World Air Cargo Data, עולה כי טורקיש איירליינס הגדילה את נתח שוק המטענים ב -5% בשעה ששוק המטען האווירי העולמי הצטמצם ב- 28.5% ואחד מכל 20 מטענים אוויריים, הנישאים ברחבי העולם, מוטסים באמצעות חטיבת המטען של חברת התעופה טורקיש איירליינס.

במהלך מגפת 19 COVID שוק המטענים האוויריים העולמי הושפע בעוצמה וחווה ירידה בשיעור של 18% בין ינואר למאי, אך הטסת המטענים באמצעות טורקיש איירליינס לא רשמה ירידה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בשעה ששימשה כגשר עולמי לצורך הטסת אספקה ​​בינלאומית.

במהלך התקופה המאתגרת ולאחר שטורקיש סיפקה שירות ל -90 יעדי מטען ישירים באמצעות מטוסי מטען בעלי קיבולת גבוהה, החברה עשתה שימוש גם ב -32 מטוסים רחבי גוף לטובת הטסת מטען אווירי ליותר מ -60 יעדים, כולל לונדון, מוסקבה, אוסלו, שנחאי, בנגקוק, דוחה, ניו יורק וקזבלנקה. המטען כלל גם ציוד רפואי למדינות רבות ברחבי העולם.

חטיבת טורקיש קרגו, קיבלה את אישור "CEIV Pharma" , שהוקם על ידי איגוד חברות התעופה הבינלאומי (IATA) במטרה לאפשר ביצוע הטסת מטענים ברמה גבוהה. חטיבת טורקיש קרגו הטיסה 21,547 טון של תרופות וכ-7000 טון של ציוד רפואי בין ה-1 בפברואר ל -30 ביוני והפעילה למעלה מ- 1100 טיסות בחודש יוני 2020.

 

"CARGY"- השותף החדש לפתרונות דיגיטליים של חטיבת טורקיש קרגו

"CARGY" של טורקיש קרגו, הוא צ'אט בוט המבוסס על בינה מלאכותית ומספק ללקוחות מידע על מצב המטען שלהם 24/7 ב-127 מדינות ברחבי תבל. בשלב הראשון יינתן מידע ללקוחות הודות פרטים על המצב הנוכחי של המטען, תאריכים זמינים וטיסות באמצעות מספר (AWB).

בשלב השני, בספטמבר, "CARGY" יספק פרטי תעריפים בשפה הטורקית ואנגלית ב- WhatsApp במספר 0850 333 0777 ופרטים נוספים הקשורים למטען, כשלב שלישי, בדצמבר.

כעת ניתן בכל עת לברר את מצב משלוחי המטען שלכם באמצעות "CARGY" ולבדוק אם הטיסות עונות לדרישותיכם.

Exit mobile version