Site icon IAS

טורקיש איירליינס מחדשת את הטבות מחלקת עסקים

טורקיש איירליינס . צילום יח"צ

טורקיש איירליינס הודיעה כי היא מחדשת את ההטבות לנוסעי מחלקת העסקים עם גידול הביקוש לטיסות. חברת התעופה מפעילה שוב את שירות ההעברות ‘Exclusive Drive’ בטיסות מארה"ב ל-20 יעדים באסיה, אפריקה, המזרח התיכון ו-11 יעדים בארה"ב וקנדה.

בשעה שטרקלינים רבים נסגרו או פעלו באופן מצומצם בתקופת משבר הקורונה, טרקלין Miles and Smiles, הטרקלין המקומי והטרקלינים בוושינגטון ובנגקוק פועלים כעת ומגישים ארוחות מוכנות מראש לבטיחות הנוסעים. הטרקלין במוסקבה ייפתח בקרוב.

בנוסף, נוסעי מחלקת העסקים, תיירים ומחזיקי כרטיסי הנוסע המתמיד של טורקיש איירליינס רשאים להיכנס לנמל התעופה של איסטנבול (IGA) דרך כניסה מספר 5, מה שמקל את כניסתם ללא תורים.

במהלך התפשטות נגיף הקורונה טורקיש איירליינס השעתה זמנית את הגשת האוכל החם והגישה ארוחות ארוזות מראש. כעת, בעקבות משוב בקרב הנוסעים, הוחזרו הארוחות החמות ומשקאות חמים בטיסות שאורכן מעל לשעתיים. עגלת המזנון החופשי במחלקת העסקים לא פועלת עדיין מטעמי בטיחות הנוסעים.

ערכות הנוחות של Versace ו- Molton Brown מחולקות שוב, כמו גם צעצועים לילדים ואוזניות מנטרלות רעשים של חברת DENON.   כתבי עת ועיתונים מודפסים הוחלפו באופציה דיגיטלית הודות ליישום אפליקציית PressReader המציעה כ-7000 פרסומים מ-120 מדינות ביותר מ-60 שפות. בנוסף, כל הנוסעים מקבלים ערכת היגיינה המכילה מסכה, בקבוקון חיטוי ידיים ומגבוני חיטוי.

טורקיש איירליינס: הדרך הנוחה לטוס . צילום טורקיש
Exit mobile version