Site icon IAS

טורקיש איירליינס מונתה לנותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות

טקס ההכרזה הרשמי של טורקיש איירליינס כנותנת חסות לליגת האלופות. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) המטיסה מיליוני נוסעים מ-129 מדינות בעולם מידי שנה, מונתה לנותנת החסות הרשמית של ליגת האלופות של אופ"א (UEFA Champions League), אחת מהתחרויות הספורט הפופולאריות בעולם. לשותפות היוקרתית הזו משמעות בהיסטוריה של הספורט הטורקי, שכן גמר ליגת האלופות של אופ"א העונה יתקיים באצטדיון האולימפי אטאטורק באיסטנבול ב-10 ביוני 2023.

ארגון ליגת האלופות של UEFA בו טורקיש איירליינס תשתתף כנותנת החסות הרשמית מגיע ל-678 מיליון צופים ב-200 מדינות באמצעות למעלה מ-70 גופי שידור. האוהדים משתתפים גם בהתרגשות בליגת האלופות ברשתות החברתיות עם 28 מיליון מעורבות. לטורקיש איירליינס יהיה מגוון רחב של זכויות חשיפה, לוגו ושמות לפני, במהלך ואחרי המשחקים כולל על מסכי ה- LED המקיפים את המגרש. כחלק מהעסקה, חברת הדגל הלאומית של טורקיה תשתף פעולה גם עם הסופר קאפ של אופ"א, גמר ליגת האלופות בפוטסל וגמר ליגת הנוער של אופ"א כספונסר הרשמי.

ההכרזה על הסכם החסות של טורקיש איירליינס לליגת האלופות נערכה במרכז הקונגרסים Haliç באיסטנבול בהשתתפות יו"ר מועצת המנהלים של טורקיש איירליינס והוועד הפועל פרופ' ד"ר אחמט בולט (Prof. Dr. Ahmet Bolat) יחד עם בכירי טורקיש איירליינס ונשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין (Aleksander Čeferin) יחד עם מנהל השיווק של אופ"א, גיא-לורן אפשטיין (Guy-Laurent Epstein).

פרופ' ד"ר אחמט בולט מסר: "כחברת התעופה המובילה, אנו נרגשים לקראת מתן החסות שלנו לליגת האלופות של אופ"א, אחת מתחרויות הספורט הגדולות ביותר בעולם. כשהמדינה שלנו פורסת כנפיים לקראת יום השנה ה-100 לרפובליקה שלנו, אנחנו לוקחים את המותג טורקיש איירליינס לגבהים חדשים. בחסות זו, נשא את המותג טורקיש איירליינס לארבע פינות העולם ונקרב את כל העולם לאיסטנבול ב-10 ביוני 2023. אנו מאמינים בכוח המאחד של הספורט שמפגיש תרבויות שונות ואנו שואפים להמשיך לקחת חלק בטורנירים המובילים בעולם".

מנהל השיווק של אופ"א, גיא-לורן אפשטיין, אמר: "ליגת האלופות של אופ"א היא תחרות המועדונים הגדולה בעולם, ואנו שמחים לקבל את טורקיש איירליינס על הסיפון כשותפה. שנינו חולקים טווח עולמי, מחברים מעריצים ברחבי יבשות ואנחנו שמחים שעונת הבכורה שלהם כשותפה תגיע לשיאה בגמר הטורניר היוקרתי הזה שיתקיים על אדמת הבית באיסטנבול. שנינו חולקים תשוקות דומות, ובאמת מאמינים שהשמיים הם הגבול בכל הנוגע לשותפות שלנו".

טורקיש איירליינס הייתה חברת התעופה הראשונה בעולם כנותנת החסות הרשמית עבור יורו 2016 של אופ"א. חברת תעופת הדגל של טורקיה מימשה גם חסויות עם קבוצות בולטות כמו ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, בורוסיה דורטמונד, אולימפיק דה מרסיי וריבר פלייט. הפרסומת "The Selfie Shootout" של טורקיש איירליינס בהשתתפות קובי בראיינט וליונל מסי היא בין הפרסומות הנצפות ביותר בכל הזמנים.

חברת הדגל הלאומית של טורקיה תומכת בענפי ספורט שונים מלבד כדורגל והייתה נותנת החסות הראשית של טורקיש איירליינס יורוליג, טורניר הכדורסל החשוב באירופה מאז 2010. טורקיש איירליינס מספקת גם תמיכה ברמה גבוהה לענפי ספורט כגון כדורעף, טניס, גולף, רוגבי ועוד

Exit mobile version