Site icon IAS

חווית 'עולם האמירייטס' המחודשת בדובאי המריאה לדרכה

'עולם האמירייטס' המחודשת בדובאי. צילום אמירייטס

אמירייטס (Emirates) , חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי השיקה את 'עולם האמירייטס' (Emirates World)  המחודשת – חנות קמעונאית הפרושה על פני 279 מ"ר בשכונת Jumeirah שבדובאי.

ב-Emirates World, יהיו יועצי נסיעות שיציעו תמיכה בכל הקשור לכרטיסי טיסה, חופשות ושאלות בנושא Skywards. גודל הצוות הוכפל בחנות כדי להבטיח שירות לקוחות מהיר יותר. החנות תכלול גם תצוגת מושבי ה-Premium Economy Class הראשונה של חברת התעופה. לקוחות המעדיפים חוויה וירטואלית יכולים לבצע סלפי על רקע מבחר מוצרי אמירייטס, כולל טרקלין A380 בו יוכלו לגלות את התאים המשולבים של חברת התעופה בטכנולוגיית מציאות מדומה.

'עולם האמירייטס' המחודשת בדובאי: מושבי מחלקת הפרימיום. צילום אמירייטס

בנוסף, ניתן יהיה לרכוש מוצרים ממותגים אמיריטס ואביזרי נסיעות מה- Emirates Official Store. דלפקי 'קוסטה קופי' ייצרו משקאות ייחודיים עבור החנות הקמעונאית ב- Emirates World. כמו כן, יתקיימו בחנות סדנאות, שיחות ומפגשים אינטראקטיביים נוספים למגזר הנסיעות והתיירות. סדנאות יעד עם מועצות התיירות של תאילנד, איי סיישל וישראל כבר נקבעו לחודש לדצמבר.

קונספט החנויות הקמעונאיות של Emirates World יגדל בהדרגה ברחבי הרשת של חברת התעופה במהלך שלוש השנים הקרובות. חברת התעופה מתכננת להשקיע 100 מיליון דולר במהלך התקופה כחלק מאסטרטגיית הקמעונאות.

"פתיחת חנות הקונספט האחרונה הזו היא ביטוי לחזון הקמעונאי שלנו לעתיד ומסמנת את החנות הראשונה מבין מספר חנויות שנפתח בשנים הקרובות ברחבי הרשת שלנו. זה גם חלק מאסטרטגיית הקמעונאות הגדולה שלנו להפוך את חווית החנות לנוחה, מרתקת ואישית יותר. אנו נשתמש בשילוב של הטכנולוגיה העדכנית ביותר בשילוב עם שירות אישי אחד לאחד של יועצי הנסיעות בעלי הידע שלנו. המרחב הפתוח, מסביר הפנים והפונקציונלי שלנו יאפשר ללקוחות גם לגלות את המוצרים שלנו כמו מושבי פרימיום אקונומי", אמר עדנאן קזים (Adnan Kazim), מנהל המסחר הראשי של אמירייטס.

ה- Emirates Official Store בחנות 'עולם האמירייטס' . צילום אמיריטטס
Exit mobile version