Site icon IAS

חודש הקולינריה של אטלנטיס דובאי יוצא היום לדרך

חודש הקולינריה של אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

רק לאחרונה דורגה דובאי על ידי מגזין "טיים אאוט" כאחת מעשרת הערים עם ההיצע הקולינרי הטוב בעולם,  והנה בקרוב יוצא לדרך חודש הקולינריה הבלתי ייאמן של העיר. בתאריכים 18 באוקטובר ועד ה-22 בנובמבר יתקיימו בדובאי שלל אירועים נוצצים וטעימים במסגרת אירועי חודש הקולינריה, ביניהם מפגשים עם שפים, שיתופי פעולה וגם שבוע המסעדות של מתחם הנופש המפואר אטלנטיס דה פלאם.

במסגרת שבוע המסעדות של אטלנטיס, מקומיים ואורחים מוזמנים להיפגש, ללמוד ולאכול עם כמה מהשפים המצליחים ביותר באזור, כמו גם מבחר של שפים מעוטרי כוכבי מישלן ברמה עולמית. המסעדות המובילות של אטלנטיס יציעו במהלך שבוע זה תפריטים מיוחדים בעלות נמוכה מהרגיל, מה שהופך להזדמנות ייחודית לסעוד במסעדות מכובדות כמו מסעדת Nobu, Hakkasan  ו- Seafire Steakhouse & Bar. מסעדות הדגל של מתחם הנופש, אשר לרובן שם עולמי, יציעו תפריט קבוע בן שלוש מנות בעלות של 150-350 EAD לאדם (בהתאם למסעדה ולתפריט) והוא יכלול בין היתר מנות אייקוניות כמו ביף וולינגטון, דג קוד במיסו שחור, פלטת דים סם ועוד שפע של מנות עונתיות, ואיכותיות שישאירו לכם טעם של עוד.

ביתר החודש, מלבד שבוע המסעדות, יתקיימו מגוון רחב של אירועים ייחודיים כמו מפגשים בלתי אמצעיים עם שפים מפורסמים, שיתופי פעולה מקוריים, סדנאות ועוד. בין האירועים יוכלו האורחים לנצל הזדמנויות יקרות מפז, כמו לפגוש שפים מפורסמים ולטעום מנות מורכבות במיוחד. דוגמה לזה היא היוזמה של מסעדת נובו המפורסמת, אשר בתאריכים ה-16-18 בנובמבר, תציע לאורחים הזדמנות של פעם בחיים לאכול תפריט של 9 מנות מתפריט ה- Omakase הכולל את המנות האהובות ביותר על השף של נובו מצוהיסה. התפריט המפואר, שיציג השף יציע מבחר של סשימי בארבע דרכים, סושי בסגנון נובו, ולמי שאוהב לסיים את הארוחה בנימה מתוקה, פונדנט התה הירוק המעולה וגלידת המוצ'י העדינה שלו.

מסעדה נוספת שתציע שיתוף פעולה מסקרן היא מסעדת WHITE, אשר תציע למשך שני ערבים תפריט בארבע ידיים, שיורכב על ידי השף איברהים אתא והשף המעוטר בכוכב מישלן, תיאדור פאלסר. בתאריכים 11-12 בנובמבר יוכלו הסועדים ליהנות מתפריט בן שמונה מנות כאשר כל מנה נותנת כבוד לטבע, תוך שימוש רק במרכיבים שנבחרו בעבודת יד ובתוצרת מקומית, כמו ריזוטו עם סרפד, פילה עם חמאת גזר, גלידת לחם חום ועוד.

להזמנת מקום ופרטים נוספים התקשרו +971 442 62626

או בקרו באתר https://www.atlantis.com/dubai/whats-on/culinary-month

יצירות קולינריות ממסעדת Hakkasan דובאי. צילום יח"צ

אודות מלון Atlantis, The Palm בדובאי

ממוקם במרכז סהר הדקל בדובאי, אטלנטיס הוא יעד הנופש ואתר הנופש הראשון באזור. אתר הנופש הייחודי, בנושא אוקיינוס נפתח בספטמבר 2008 ומשתרע על פני 46 דונם, כולל מגוון של אטרקציות ימיות ואטרקציות בידוריות ופארק מים המשתרע על 22 דונם Atlantis Aquaventure.

מתחם הנופש הוא ביתו של אחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים באוויר הפתוח הגדולים ביותר, עם למעלה מ 65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובתצוגות, כולל מתחם האקווריום בשם – Lost Chambers Aquarium – מתחם המכיל מבוך של מסדרונות ומעברים מתחת למים אשר מספקים מסע ב"אטלנטיס האבודה".

פארק המים Aquaventure מכיל כ 23.5 מיליון ליטר של מים המשמשים להנעת 105 מגלשות מים ואטרקציות מים מרגשות, כולל מספר מגלשות שוברות שיאים עולמיים ושני נהרות זורמים הכוללים גלי גאות ובריכות, ופעילויות כגון סירות מנוע.

מפרץ הדולפינים – בית הגידול לשימור וחינוך דולפינים שאין שני לו ונקודת אריה הים, נוצרו בכדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים להכיר וללמוד עוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע.

אתר הנופש מתגאה באוסף מרשים של חנויות בוטיק וחנויות יוקרה וכן אולמות וחדרי כנסים וישיבות.

מתחם הנופש אטלנטיס ידוע גם כיעד הקולינרי הנבחר באזור שבו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 29 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל המסעדות: Bread Street Kitchen & Ba, Hakkasan, Nobu, Ronda Locatelli, Seafire Steakhouse & Bar, וכן המסעדה זוכת הפרסים Ossiano אשר נמצאת מתחת לפני הים.באתר הנופש  קיימת גם סצנת חיי לילה סוערת, עם מתחם הבילוי Wavehouse אשר מציע משהו עבור כל אחד, בעוד שמסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם להירגעות מול נוף מרהיב של שקיעת השמש בים הערבי.

למידע נוסף אודות אטלנטיס בקרו ב: www.atlantis.com/dubai

אתר הנופש המרהיב ומהמובילים בעולם – אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ
Exit mobile version