Site icon IAS

חג אמצע הסתיו: אחד מארבעת החגים החשובים בתרבות הסינית

נוף טבע קסום בחבל שינג'יאנג. צילום Depositphotos

חג אמצע הסתיו הוא אחד מארבעת החגים החשובים בתרבות הסינית, והוא נחגג בליל ירח מלא. בחג הזה, כמו בסוכות, נהוג להתאחד יחד עם המשפחה, לאכול מאכלים מסורתיים וליהנות מהביחד. לחג זה התוודעתי באמצעות הפרסומים של מרכז תרבות סין בתל אביב.

מרכז תרבות סין בתל אביב: הוא מכון התרבות הרשמי של שגרירות סין בישראל. המרכז הוקם במטרה להפיץ את התרבות הסינית העשירה בקרב הקהל הישראלי, לעודד דיאלוג בין-תרבותי ולקדם את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות. מרכז תרבות סין מהווה מרכז מידע והכוונה לתרבות, חברה, תיירות, תקשורת ואקטואליה בסין. במרכז ספרייה הכוללת אוסף נרחב של ספרות יפה, ספרי עיון, היסטוריה, הגות, מדע וטכנולוגיה, אמנות ושירה, כמו גם פינת מטיילים, ארכיון סרטים, כתבי עת, עיתונים, מאמרים ומידע דיגיטלי על נושאים הקשורים לסין המסורתית והעכשווית. מרכז תרבות סין נמצא ברחוב הברזל 30 ברמת החייל. הוא משתרע על פני כ-1000 מ"ר וכולל אולם רב-תכליתי, כיתות לימוד, סטודיו למחול ואמנויות לחימה, ספרייה, שולחנות עיון, מתחם אורקולי, פינות ישיבה ועוד.

שינג'יאנג הנפלאה באמצע הסתיו: חג אמצע הסתיו נחגג במלוא הדרו בחבל שינג'יאנג בסין. נוכל להצטרף לסיור VR אשר מתמקד בחג הסיני המסורתי "פסטיבל אמצע הסתיו", באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה. סיור זה מורכב מחמישה קטעי תוכן אשר כוללים: מחול, נופש, אוכל, כלים ואהבה בשינג'יאנג.

הסיור משלב אלמנטים של התרבות, האמנות, ההיסטוריה והרוחניות של שינג'יאנג. הוא מאפשר לצפות בנוף הפנורמי של נוף הטבע בשינג'יאנג, כמו גם להתנסות במטבח המקומי של פסטיבל אמצע הסתיו בשינג'יאנג ולחלוק יחד את האווירה ההרמונית של איחוד המשפחה והחברים. בלחיצת כפתור תוכלו לסייר במחוז שינג'יאנג בין הרים, עיירות ונהרות, תוכלו ללמוד על מאכלים מסורתיים, ולהתנסות בכלי נגינה וריקודים מקומיים.

לכל אירועי חג אמצע הסתיו: לחצו כאן

Exit mobile version