Site icon IAS

חברת תעופה המציעה סימולטור טיסה בטרקלין מחלקת עסקים ?

סימולטור טיסה בטרקלין מחלקת עסקים של טורקיש איירליינס

טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) השיקה סימולטור טיסה וירטואלי, הנקרא Hezarfen על שם Hezarfen Ahmed Çelebi, האדם הראשון שטס בתולדות התעופה הטורקית – שייקח מטיילים גבוה מעל איסטנבול. נוסעים יכולים ליהנות מסימולטור הטיסה בטרקלין העסקים של נמל התעופה של איסטנבול.

באמצעות משקפי מציאות מדומה, הנוסעים יכולים לעקוב אחר נתיב הטיסה של צ'לבי, מתחילים ממגדל גלאטה (Galata Tower) ומסיירים באתרים איקוניים כמו המסגד הכחול (Blue Mosque), איה סופיה (Hagia Sophia) וארמון טופקאפי (Topkapı Palace). הטיסה כולה מוצגת ברזולוציית 4K ומציעה תצוגה של 360 מעלות וכן יכולת לחוות רוח ותנועות טיסה.

בשנה שעברה, נמל התעופה של איסטנבול נבחר לשדה התעופה המשודרג ביותר בעולם על ידי Skytrax, ועלה למקום ה-17 מהדירוג הקודם שלו של 102.

מטוס חברת טורקיש איירליינס. צילום יח"צ

לאחרונה נמל התעופה של איסטנבול השיק את הכרטיס Very Special Guest המיועד לנוסעים עם אוטיזם, תסמונת דאון או שיתוק מוחין שעשויים להזדקק לסביבה רגועה יותר בשל הרגישות המוגברת שלהם לרעש ולקהל (לכתבה המלאה לחצו כאן) .

בנוסף, נמל התעופה הבינלאומי של איסטנבול (iGA), הנחשב לחדשני וידידותי לנוסעים, מדגיש שוב בשיתוף פעולה עם חברת התעופה טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) את המחויבות למשפחות ומציג את הקונספט “משפחות עם ילדים נהנים מחוויית צ’ק אין בטוחה וצבעונית בנמל התעופה של איסטנבול” (לכתבה המלאה לחצו כאן).

נמל התעופה של איסטנבול. צילום טורקיש
Exit mobile version